Gå til innhold

Skal jeg slutte med Lyrica?


Betti 11

Anbefalte innlegg

Jeg fikk etter jul en del symtomer hvor jeg ikke vet om det er sykdom eller bivirkning av Lyrica. Det er flere måneder siden sist jeg økte dosen. Tar daglig 300 mg. Jeg har fortsatt mye smerte i ryggen og muskelsmerte. Det svi på huden som jeg har brennt meg. Kan symtomer kommer et halvt år eller senere? Legen har ingen forklaring. Jeg orker ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har litt mindre smerter. Det kommer i bølger . En til tre dager helvete og så blir det ca en uke på nivå 6 eller 7. Jeg føler psyken gå ned i bakken. Ingen av dere kan råde meg å slutte men jeg ønsker å vitte om bivirkninger kan komme etter ett år. Er det noen med peiling på lyrica? Så kan jeg prøve å gå videre. I morgen snakker jeg med sykepleieren om videre behandling og med fastlegen neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal slutte bør du trappe ned med den, den kan gi mye ubehag med brå slutt, skjelving, kramper, angst og diverse andre psykiske plager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, tiny88 skrev:

Hvis du skal slutte bør du trappe ned med den, den kan gi mye ubehag med brå slutt, skjelving, kramper, angst og diverse andre psykiske plager. 

Ja jeg vet men det er vanskelig med smerte. Når jeg slutter begynner det å verke i ryggsøylen. Derfor trenger jeg å vite om at jeg kan få bivirkninger ved langtidsbruk. Tusen takk likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...