Gå til innhold

Husker dere Big Brother TV Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly

Vi har ingen svar om det med Mc Cann saken, men jeg vet at mennesker kan lyve. Man ser jo bare hvordan presidenten i USA løy om sitt elskerinneforhold. Stygg sammenligning men dette vet vi ikke svaret på og desverre så får vi nok aldri vite. Uansett : ingenting bringer Madeleine tilbake, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thebutterfly
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ja, og denne. fra sesong 1 eller 2:

 

 

Husker denne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, Thebutterfly skrev:

 

Noe å tenke på ja. Dr.Phil er god på å tolke folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noe å tenke på ja. Dr.Phil er god på å tolke folk. 

Ja, ... dette var noe å tenke på. Dersom man hører svarene og ser litt på reaksjoner så kan man se at dette virker rart å si i situasjonen. Bare se ansiktet til mor til Madeleine her... Og samtidig så svarer faren at det ikke er empatisk å drepe når de spør om han har drept Madeleine..... Jeg synes reaksjonene deres virker så fake og kunstig. Men jeg skal ikke si at de er skyldige før jeg er sikker, men jeg mistenker at de er skyldige. Tror at det er 99 prosent sjanse for det. Men jeg kan ha feil altså 

Politiet må være ganske sikker i sin sak før de kan si noen skyldige i noe. Og poltiiet i Portugal var ganske sikker i denne saken. Men men poltiiet kan ha feil også. Jeg ser i slike realitypogrammer som vi snakker om er et ganske bra opplegg for å finne ut om noen kan lyve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Ja, ... dette var noe å tenke på. Dersom man hører svarene og ser litt på reaksjoner så kan man se at dette virker rart å si i situasjonen. Bare se ansiktet til mor til Madeleine her... Og samtidig så svarer faren at det ikke er empatisk å drepe når de spør om han har drept Madeleine..... Jeg synes reaksjonene deres virker så fake og kunstig. Men jeg skal ikke si at de er skyldige før jeg er sikker, men jeg mistenker at de er skyldige. Tror at det er 99 prosent sjanse for det. Men jeg kan ha feil altså 

Politiet må være ganske sikker i sin sak før de kan si noen skyldige i noe. Og poltiiet i Portugal var ganske sikker i denne saken. Men men poltiiet kan ha feil også. Jeg ser i slike realitypogrammer som vi snakker om er et ganske bra opplegg for å finne ut om noen kan lyve. 

Ja ikke vet jeg. Men jeg oppdager lett når noen lyger i RL, det er det verste jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja ikke vet jeg. Men jeg oppdager lett når noen lyger i RL, det er det verste jeg vet.

Ja, man kan ofte se det på folk. Man kan også høre måten de svarer på. Men iblant så er det vanskelig å vite om noen lyver eller ikke. Noen er god på å skjule det. Men den Madeleine-saken så tror jeg ganske sterkt på at foreldrene lyver. Men jeg kan som sagt ta feil. Jeg lurer egentlig hvem som var den siste utenom foreldrene som så Madeleine Mc Cann før hun forsvant, for det kan være ganske avgjørende om hvilke tidspunkt hun virkelig forsvant på. 

Litt fælt : her prater vi om Big Brother i tråd , også skriver vi om slike alvorlige saker i tråden, men det har jo vært realitypogram av alvorligere ting og. Big Brother var jo bare fun og morro egentlig, mens i Oprah og andre slike show er det langt mer alvorligere saker i innholdet.  Men faktisk : dette var pogrammer om historier fra virkelighet osv som var interessant å se på også. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
59 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Ja, man kan ofte se det på folk. Man kan også høre måten de svarer på. Men iblant så er det vanskelig å vite om noen lyver eller ikke. Noen er god på å skjule det. Men den Madeleine-saken så tror jeg ganske sterkt på at foreldrene lyver. Men jeg kan som sagt ta feil. Jeg lurer egentlig hvem som var den siste utenom foreldrene som så Madeleine Mc Cann før hun forsvant, for det kan være ganske avgjørende om hvilke tidspunkt hun virkelig forsvant på. 

Litt fælt : her prater vi om Big Brother i tråd , også skriver vi om slike alvorlige saker i tråden, men det har jo vært realitypogram av alvorligere ting og. Big Brother var jo bare fun og morro egentlig, mens i Oprah og andre slike show er det langt mer alvorligere saker i innholdet.  Men faktisk : dette var pogrammer om historier fra virkelighet osv som var interessant å se på også. 

Ja Oprah var nok bedre enn big brother :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja Oprah var nok bedre enn big brother :) 

Er så enig med deg i det stjernestøv. Mye mer interessant program enn big brother. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...