Gå til innhold

Fler som blir trøtte selv om dere har hypomani?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Yo! Jeg er definitivt hypoman, og jeg klager ikke på det. Det er bare en ting som er nytt for meg denne gangen. Jeg kan ikke huske å ha følt meg trøtt og sliten når jeg har vært hypoman tidligere. Nå har jeg vært hypoman i seks uker, så det er mulig at kroppen begynner å bli sliten. Store deler av døgnet er jeg helt klar i hodet, har masse energi, er effektiv og alt det der. Korte deler at dagen blir jeg SÅ trøtt. Du vet når du blir så ekstremt trøtt at hjernen bare: "nå er alt annet uviktig, du SKAL sove enten du vil eller ikke". Da tenker jeg, "ok, greit, jeg skal sove litt". Jeg legger meg i senga, men til tross for ekstrem trøtthet skrur ikke hjernen på søvnmodus. Tankene fyker rundt og hele kroppen vrir og vender på seg i senga. Det føles som om jeg er på nippet til å sovne, men jeg sovner ikke. Den ekstreme trøttheten varer gjerne i 30 minutter, og så føler jeg meg fin igjen. Jeg trodde man liksom ikke kunne føle seg trøtt når man er i mani av noe slag, men det kan vel ikke stemme? Er det flere her som blir trøtte eller slitene selv om dere er i mani? Setter pris på svar :) 

Anonymkode: f287e...aef

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg var hypoman og så manisk og så manisk psykotisk i 7 mnd. Da var jeg rett og slett sengeliggende pga mangel på mat og søvn. Men hodet gikk rundt og rundt kontinuerlig. 

Ok. Takk for informasjonen. Legen min "forventer" konstant mental og fysisk hyperaktivitet døgnet rundt, virker det som. Eller har det virket som før, da. At maniske eller hypomane aldri blir trøtte. Men jeg er helt helt sikker på at jeg er hypoman, selv om jeg er sliten samtidig som jeg føler meg hyper.

Anonymkode: f287e...aef

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...