Gå til innhold

Liker du å gi oralsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Håper det er ok å spørre om? Selv nyter jeg veldig å gi det, mens partneren liker bedre å få enn å gi.

Anonymkode: 7658f...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det er ok å spørre om? Selv nyter jeg veldig å gi det, mens partneren liker bedre å få enn å gi.

Anonymkode: 7658f...705

Har ingen problemer med å gi det nei. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel ok å spørre om.

Jeg liker veldig godt både å gi og få. Jeg trenger ikke spesielt lang oppvarming så det blir til at jeg gir mer enn jeg får.

Anonymkode: 5d246...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4.3.2019 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Håper det er ok å spørre om? Selv nyter jeg veldig å gi det, mens partneren liker bedre å få enn å gi.

Anonymkode: 7658f...705

Kjæresten min har aldri utført oralsex på meg. Han ser ikke der nede på meg engang. Vet ikke hvorfor. Men han liker at jeg gir han oralsex. Og jeg gir fordi jeg liker det  

Anonymkode: 8cb73...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker

Jeg liker å gi det til noen, men da må jeg være forelsket. Ellers synes jeg det bare er ekkelt.

 

mvh

Mann

Anonymkode: 2c37b...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer Ann på. 

 

1. Først må han vel være ny dusjet 

2. Ikke noe hår der nede ( brekker meg av tanken på å få kjønnshår i kjeften) 

3. Vi må være i et forhold 

4. Han får ikke sprute inni kjeften min

Anonymkode: ee1d8...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker
På 8.4.2019 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Det kommer Ann på. 

 

1. Først må han vel være ny dusjet 

2. Ikke noe hår der nede ( brekker meg av tanken på å få kjønnshår i kjeften) 

3. Vi må være i et forhold 

4. Han får ikke sprute inni kjeften min

Anonymkode: ee1d8...dab

Du får vel ikke kjønnshåret i kjeften når du gir oralsex til en mann!? Så sant ikke de du har vært borti tidligere har hatt kjønnshår rundt kukhodet og nedover skaftet, da. 😉

Når det er sagt synes jeg moten med barbering er litt snodig. Voksne mennesker har kjønnshår. Barn har ikke. Skjønner du hva jeg mener da? 

Anonymkode: 765d4...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker å gjøre det, men selvfølgelig ikke på hvem som helst. Selv om jeg er ung, bryr jeg meg lite om kjønnshår, så lenge man er ren. Trenger heller ikke være helt nyvasket, så lenge en har vasket seg samme dag. Forutsett at man drikker nok vann :)

Anonymkode: 7658f...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker å gi, patte og sutte laus, sikkert fordi jeg forbinder det med peper.

Den nye kællen min Sjur-Arild elsker også og gi meg et herlig sleik eller to.

Aller best er det når vi begge har litt promille.

Bare å spørre om det er noe dere lurer på. Skal svare som best jeg kan, med mindre det blir voldsom pågang.

Anonymkode: c5500...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 28.4.2019 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å gi, patte og sutte laus, sikkert fordi jeg forbinder det med peper.

Den nye kællen min Sjur-Arild elsker også og gi meg et herlig sleik eller to.

Aller best er det når vi begge har litt promille.

Bare å spørre om det er noe dere lurer på. Skal svare som best jeg kan, med mindre det blir voldsom pågang.

Anonymkode: c5500...596

En gang du og Sjur-Arild skal kose dere litt og er beruset, så spør om han Sjur-Arild vil heller et par dråper vodka på klitten din. DA skal du kjenne noe du aldri før har kjent! 

Anonymkode: 765d4...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...