Gå til innhold

Når livet er for vondt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.. sitter jeg og venter på at klokka skal bli såpass mye at jeg kan legge meg. Å sove gir frihet fra emosjonell smerte og livets vansker. 

Jeg må holde ut til 2015. så jeg ikke våkner i natt. 

Flere som har det sånn? 

Anonymkode: ba289...0d0

Ja jeg liker best å sove for tiden, da får jeg fri fra alt. 

Jeg mener,jeg er så lei av at det aldri tar slutt...at jeg aldri får fred. Vil jo ha det godt men er lei nå. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg er på jobb på dagtid, det hjelper det også. Det er når jeg er ferdig på jobb at det er verst. Heldigvis har vi muligheter til å sove så vi får fri fra alt som er vondt. 

Jeg skal gjennom en vond tid fremover og er glad for at jeg slipper å lide i alt for mange tiimer. 

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg mener,jeg er så lei av at det aldri tar slutt...at jeg aldri får fred. Vil jo ha det godt men er lei nå. 

Samme her :( 

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg er på jobb på dagtid, det hjelper det også. Det er når jeg er ferdig på jobb at det er verst. Heldigvis har vi muligheter til å sove så vi får fri fra alt som er vondt. 

Jeg skal gjennom en vond tid fremover og er glad for at jeg slipper å lide i alt for mange tiimer. 

Ok. Sikkert greit å ha en jobb å gå til. Godt å sove ja, det er frihet. 

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja man blir lei når hver dag er en kamp + at jeg klarer ikke annet enn å sitte/ligge i sofaen. 

Ja skjønner det men du må også komme deg ut av sofaen ellers sitter du fast i latskap. Det er utrolig vanskelig. Føler det selv med 20 kilo for mye. Medisin og sykdom.

Annonse

AnonymBruker

Takk for at dere gadd å høre på en som har det vondt. 

Håper det er litt bedre i morgen når den verste stormen har lagt seg. Jeg ble skikkelig såret idag og håper jeg klarer å heve meg litt mer over det i morgen. 

Natta 

stjernestøv
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Ja skjønner det men du må også komme deg ut av sofaen ellers sitter du fast i latskap. Det er utrolig vanskelig. Føler det selv med 20 kilo for mye. Medisin og sykdom.

Klarer ikke gjøre noe med livet mitt, det er deprimerende. 

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper det er litt bedre i morgen når den verste stormen har lagt seg. Jeg ble skikkelig såret idag og håper jeg klarer å heve meg litt mer over det i morgen. 

Natta 

Håper du får sove godt i natt med gode drømmer! Natta ❤️ 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Natta 

Det gå fint. Godt bedring.

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Klarer ikke gjøre noe med livet mitt, det er deprimerende. 

Jeg syns du få noe ut av livet ditt. Du trenger litt mer talmodighet med medisiner. Hva med litt dansetrening hjemme? Da trenger du ikke gå ut og kan dosere treningen selv. 

stjernestøv
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg syns du få noe ut av livet ditt. Du trenger litt mer talmodighet med medisiner. Hva med litt dansetrening hjemme? Da trenger du ikke gå ut og kan dosere treningen selv. 

Tror ikke jeg klarer å danse nå, alt kjennes så tungt. Får se hva medisiner kan gjøre. 

Gjest Anbr42
52 minutter siden, stjernestøv skrev:

Føler det samme selv om dagen. Det er ikke holdbart i lengden at jeg bare får to-tre uker "fri" før det er på'n igjen med depressivitet og tilhørende drit. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Selv behandlingsapparatet strides og vet tydeligvis ikke hva som er riktig å gjøre. Jeg vil også bare sove.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...