Villanda Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Jeg har sendt forespørsler til mange. De fleste lar jeg ligge. Én lar jeg ikke ligge. Jeg ringer poliklinikken i morgen og spør om jeg får møte legen som jeg har der, for å få svar på spørsmålene mine. Hun har ikke tatt kontakt for å svare meg på spørsmål som jeg skrev for en og en halv uke siden. Tenker ikke at hun har avvist meg. Hun er på jobb bare et par ganger i uka. Hun kan også ha tolket det som hypoman svada og lagt det ligge. Hypoman var jeg kanskje og det ble en slags besettelse å få distribuert spørsmåla mine til flest mulig psykiatere. Hadde gjerne ikke gjort det nå og i såfall hadde breva hatt en annen form, men selve spørsmåla står jeg inne for, og det betyr en del for meg å få svar på de. MEN, er det at jeg tenker å ringe og spørre et tegn på at jeg likevel føler meg avvist? Utålmodig vil jeg heller si. Tror jeg pleier få time kort tid etter avslutta serie. Men nå skulle jo først videre behandling vurderes nå etter ferien, men tror, når det ble som det ble, er den avslutta. Tenkte også samtidig når jeg ringer å tilstå at jeg ikke var helt ærlig sist jeg var der. Pleier være det, men jeg ville ikke bli tolka så syk at de ikke ville hjelpe meg med å distribuere disse spørsmåla. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/447305-dette-med-avvisning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.