Gå til innhold

500 kg på litt under en måned og mamma var ikke fornøyd…


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg trodde jeg var flink, at 500 gram var bedre enn å ta av 0 kg siden18 februar til i dag. mamma får meg til å føle meg som en taper. syns dere også at 500 gr er ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
13 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg trodde jeg var flink, at 500 gram var bedre enn å ta av 0 kg siden18 februar til i dag. mamma får meg til å føle meg som en taper. syns dere også at 500 gr er ingenting?

500g på litt over to uker (= 1 ca kg i måneden) er bra hvis du klarer å fortsette nedgangen over lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nei har du mistet 500 gram fett f.eks er det utrolig bra

problemet er med slike målinger blir det stor usikkerhet, f.eks om du bæsjet nylig, eller om det er mange dager siden, vil kunne utgjøre f.eks en kilo bare det, eller om du har svettet mye eller lite, el.l,, derfor ville jeg ikke lagt for mye vekt på enktelt målinger men jobbet jevnt og trutt også blir det nok enda større resultater etterhvert.

Lykke til :) 

Anonymkode: 7d70b...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg trodde jeg var flink, at 500 gram var bedre enn å ta av 0 kg siden18 februar til i dag. mamma får meg til å føle meg som en taper. syns dere også at 500 gr er ingenting?

Hvis nedgangen fortsetter så er det fint. Ellers er 500 g en helt vanlig variasjon fra dag til dag for meg... Om du har gått ned 500 g til 1. april er det flott - da er du på rett vei. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

nei har du mistet 500 gram fett f.eks er det utrolig bra

problemet er med slike målinger blir det stor usikkerhet, f.eks om du bæsjet nylig, eller om det er mange dager siden, vil kunne utgjøre f.eks en kilo bare det, eller om du har svettet mye eller lite, el.l,, derfor ville jeg ikke lagt for mye vekt på enktelt målinger men jobbet jevnt og trutt også blir det nok enda større resultater etterhvert.

Lykke til :) 

Anonymkode: 7d70b...d66

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Gargamel skrev:

500g på litt over to uker (= 1 ca kg i måneden) er bra hvis du klarer å fortsette nedgangen over lang tid.

takk. det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvis nedgangen fortsetter så er det fint. Ellers er 500 g en helt vanlig variasjon fra dag til dag for meg... Om du har gått ned 500 g til 1. april er det flott - da er du på rett vei. :) 

jeg fikk mensen i dag og da går jeg gjerne opp en kg. så jeg kan godt egentlig være 105,9 istedefor 106,9 for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ofte tenkt at hadde jeg bare vært allergisk for " mat-os". Ikke vært så mye ut og inn av kjøleskap og kjøkkenskapene for å se om noe helst godt å spise snart ikke bare kan ligge lenger. Ting som bare må reddes fra matavfallsboksen. Om du skjønner hva jeg mener. Utrolig vanskelig bare å gå ned ett gram synes jeg.Kanskje blir det lettere når våren kommer og mye annet å tenke på kanskje.😊

Anonymkode: 704cd...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vært så mye ut og inn av kjøleskap og kjøkkenskapene for å se om noe helst godt å spise snart ikke bare kan ligge lenger. Ting som bare må reddes fra matavfallsboksen.

Jeg har også bodd alene i mange år og kjenner fenomenet. Tips: Legg alle rester som ikke er totalt uegnet, i bokser i fryseren, og lag restemiddager senere! Det tar så lang tid å "forgripe seg" på frosne middagsrester at man rekker å tenke seg om - og tar noen gulrøtter i stedet. Det er bra for økonomien også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...