Gå til innhold

Sånn gikk det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Fikk ikke topimax :( Det var ikke nok at jeg hadde lest om ei her som hadde gått ned i vekt på det, da måtte det være hundre tilfeller til. 

Og han ga meg et spark bak,måtte gjøre noe selv også for å bli bedre. Anbefalte meg treningen igjen og gå på dagsenteret en gang i uken, ha faste avtaler for da dukker jeg jo opp sa han. Får vel gjøre det da selv om motivasjonen er på bånn og jeg bare ønsker å sove livet vekk. Skulle få noe AD, men det måtte han tenke på og finne ut av hva så jeg fikk ikke noe nå. Og hvorfor tok jeg 300 mg seroquel? Eh, det var det jo han som sa jeg skullle. Nei måtte prøve å klare meg på 200 mg. Og det var ikke onde energier jeg følte ute og ble dårlig av, det var fordi jeg ikke var vant til det. Er nå spent på hva jeg skal få for det, det var flere alternativer sa han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Fikk ikke topimax :( Det var ikke nok at jeg hadde lest om ei her som hadde gått ned i vekt på det, da måtte det være hundre tilfeller til. 

Og han ga meg et spark bak,måtte gjøre noe selv også for å bli bedre. Anbefalte meg treningen igjen og gå på dagsenteret en gang i uken, ha faste avtaler for da dukker jeg jo opp sa han. Får vel gjøre det da selv om motivasjonen er på bånn og jeg bare ønsker å sove livet vekk. Skulle få noe AD, men det måtte han tenke på og finne ut av hva så jeg fikk ikke noe nå. Og hvorfor tok jeg 300 mg seroquel? Eh, det var det jo han som sa jeg skullle. Nei måtte prøve å klare meg på 200 mg. Og det var ikke onde energier jeg følte ute og ble dårlig av, det var fordi jeg ikke var vant til det. Er nå spent på hva jeg skal få for det, det var flere alternativer sa han. 

Gjør som han sier nå da - gå på treningen i alle fall en dag i uka og en dag på dagsenteret. I tillegg til den treningstråden dere startet her - alle små monner drar vet du! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er så utålmodig.......

Anonymkode: 30f2c...b3c

Ja med god grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Gjør som han sier nå da - gå på treningen i alle fall en dag i uka og en dag på dagsenteret. I tillegg til den treningstråden dere startet her - alle små monner drar vet du! :) 

Ja kan jo gå på treningen en gang i uken og på dagsenteret en gang i uken, prøve å være litt sosial også. Sitter jo alene hele dagen og glor, må venne meg til å være sosial igjen. Ja, gjorde noen øvelser hjemme i går. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Men at det er onde energier det er helt sant, blir skuffet når en psykiater bagatelliserer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men at det er onde energier det er helt sant, blir skuffet når en psykiater bagatelliserer det!

Enig med deg i det at det finnes onde energier! Jeg fortalte psykiateren om ting jeg opplevde som demonangrep. Da skal jeg si deg at han noterte ivrig og spurte og gravde for å finne ut av hva jeg mente med det. 😂

Anonymkode: adda2...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig med deg i det at det finnes onde energier! Jeg fortalte psykiateren om ting jeg opplevde som demonangrep. Da skal jeg si deg at han noterte ivrig og spurte og gravde for å finne ut av hva jeg mente med det. 😂

Anonymkode: adda2...da8

Ok. Han her er liksom sånn at det er bare tull og tøys på en måte, det fornedrer meg litt føler jeg. Ja energier finnes og det gjør demoner og engler også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, elina777 skrev:

For å få topimax må en gå privat og betale 8000kr...

Ok. Det har jeg ihvertfall ikke råd til. Men han her sa jeg kunne bli apatisk og lat av medisinene og, tror jeg slutter på latuda og klarer meg med 100 mg seroquel. Kanskje jeg får mer energi da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Skulle få et AD man ikke fikk sulfølelse av. Seroquel ga sultfølelse sa han, må bare prøve å kutte ut det. Må bare prøve å kutte ut alt av medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man kan vel slutte brått på latuda? Mener jeg har gjort det før....

Har legen sagt du skal slutte på lautda?

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har legen sagt du skal slutte på lautda?

Anonymkode: 0469b...f38

Nei. Men det virker som om den psykiateren er litt i mot medisiner, sier de gjør meg lat og apatisk. Det er vel ikke sånn at han ønsker jeg skal ta dem da? Det er en vikar psykiater, helt annerledes enn min vanlige er. Virker som han ikke liker medisiner i grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skulle få et AD man ikke fikk sulfølelse av.

Det er vanskelig å finne medisiner helt uten bivirkninger. Og sultfølelse betyr ikke at man MÅ spise.

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Seroquel ga sultfølelse sa han, må bare prøve å kutte ut det. Må bare prøve å kutte ut alt av medisiner. 

Here we go again.

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å finne medisiner helt uten bivirkninger. Og sultfølelse betyr ikke at man MÅ spise.

Here we go again.

Anonymkode: 0469b...f38

Jeg klarer IKKE motstå den sultfølelsen og søtsuget, jeg klarer det bare IKKE. Må slutte med latuda og seroeuel og truxal. Det gjør meg nok sløv også og lat. Klarer ikke dette lenger. Ja here we go again!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg klarer IKKE motstå den sultfølelsen og søtsuget, jeg klarer det bare IKKE. Må slutte med latuda og seroeuel og truxal. Det gjør meg nok sløv også og lat. Klarer ikke dette lenger. Ja here we go again!!!!

Du kommer ALDRI til å bli bedre hvis du ikke utviser større viljestyrke.

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kommer ALDRI til å bli bedre hvis du ikke utviser større viljestyrke.

Anonymkode: 0469b...f38

Viljestyrke mot sultfølelse? Nei det har jeg absolutt IKKE. Får heller bare være dårlig da og prøve å komme meg litt ut fordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Viljestyrke mot sultfølelse? 

Ja, en MÅ ikke spise. Eventuelt kan du spise en gulrot og drikke masse vann.

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...