Gå til innhold

Veet ansikts strips?!

Anbefalte innlegg

Gjest jente21
Skrevet

Har nettopp vært og kjøpt en pakke Veet Cold Wax Strips til hårfjerning i ansiktet. Tenkte jeg skulle fjerne det bitte lille jeg har av hår på overleppen for siden jeg er mørk synes det ganske godt ute i det skarpe sol lyset (sånn føles det ihvertfall). :)

Noen som har prøvd dette produktet?! Vil gjerne høre om dere synes det var bra eller om dere vil fraråde det? Er det veldig vondt?! Hvor lenge er hårene borte, og blir det mer hår som kommer ut når man fjerner hår på denne måten?!

Veldig takknemlig for raske svar!

Fortsetter under...

Gjest lalala
Skrevet

Prøvde det, men fikk det dessverre ikke til å funke... Eller kanskje det var like bra, har du sett hvor vondt det ser ut? Var med da ei venninne fikk voksa ansiktet på en hudpleiesalong, hun skrek..!

Uansett, hvis du vil bruke det: gni det GODT inn, ellers får du bare noe ekkelt, slimete kliss på overleppa som er umulig å få bort...

Må bare si at bleking er et mye mindre smertefullt alternativ...

Lykke til!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...