Gå til innhold

Savner du noen mennesker fra fortiden din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg savner de som døde i familien min. Jeg savner også folk som er i live som kontakten ble kuttet med iblant. Hva med deg? 

Anonymkode: 171a8...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner min eksmann. Ikke som partner, men som venn og "familiemedlem". Og særlig når jeg treffer gamle/felles kjente, og ikke har noen å fortelle det til som også kjenner dem. "Han hadde slanket seg minst 50 kg, og hun hadde tydeligvis lagt inn silikon...

Og sønnen må ha vokst minst en meter på et år..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan innimellom savne min farmor. Hun var en trygg og god farmor som var glad i meg for den jeg var. Hun var vel den eneste som greide å få meg til å sitte stille lenge av gangen (hun var en utrolig dyktig forteller) Nå var det ikke ofte jeg var sammen med henne, for hun bodde langt unna.

Ellers så kan jeg savne noen av hundene mine, har hatt mange fine stunder med dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg savner en jeg fremdeles tenker en del på. Savner den følelsen når jeg hadde fått en melding fra ham. Men jeg følte meg ikke bra nok, og diverse andre grunner til at det ikke ble oss :( er bare så bittert at jeg ikke var mer åpen mens sjansen var der.

Anonymkode: aa6fd...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Jeg savner folk som har dødd. 

Jeg savner også andre mennesker. Men jeg tenker at av de som lever, så ville vel kontakten bestått hadde det vært noe å savne. Ikke i alle tilfeller, men i de fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg savner av og til min farmor. Hun døde for 19 år siden, og hun fikk bare sett mitt eldste barn. Skulle så gjerne ha vist henne de to andre, og gitt henne gleden av å bli kjent med dem - og at mine barn kunne ha fått kjenne sin oldemor. Min mormor døde da jeg var bare 10 år, og innimellom så skulle jeg ønske at jeg hadde kjent henne mens jeg var voksen - men det savnet er ikke så stort.

Eller så ha jeg gjenopptatt kontakten med ei god venninne, som jeg savnet voldsomt  den perioden vi ikke hadde kontakt. Det var godt å få henne tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne savn føles for urealistisk.🤔

Anonymkode: 96e2f...acd

Om de lever så sitter de vel helst " å knasker medisiner" et eller annet sted forhåpentlig med sine nærmeste i nærhet. Jeg har så lite overskudd selv nå og har så nok å tenke på bare med å få dagliglivet til å fungere. 

Anonymkode: 96e2f...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...