Gå til innhold

Nett-dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har prøvd meg på ulike nett-datingssider den siste tiden. Jeg er ute etter en kjæreste. Har truffet noen og alltid har det endt med sex. Noen har jeg bare truffet en gang og hatt sex med. Andre har jeg truffet tre-fire ganger og hatt sex hver gang. 

Problemet mitt nå er at jeg føler meg så skitten! Jeg greier jo ikke å si nei, og ender opp med sex hver gang. Jeg greier rett og slett ikke å stå imot når de begynner å kose og kline og tafse. Jeg synes det er så opphissende og deilig selv at jeg er med på notene. 

Men nå føler jeg meg veldig billig. Det er snakk om 6 menn på tre måneder. 

 

Anonymkode: da3f2...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd meg på ulike nett-datingssider den siste tiden. Jeg er ute etter en kjæreste. Har truffet noen og alltid har det endt med sex. Noen har jeg bare truffet en gang og hatt sex med. Andre har jeg truffet tre-fire ganger og hatt sex hver gang. 

Problemet mitt nå er at jeg føler meg så skitten! Jeg greier jo ikke å si nei, og ender opp med sex hver gang. Jeg greier rett og slett ikke å stå imot når de begynner å kose og kline og tafse. Jeg synes det er så opphissende og deilig selv at jeg er med på notene. 

Men nå føler jeg meg veldig billig. Det er snakk om 6 menn på tre måneder. 

 

Anonymkode: da3f2...ae7

Svaret ligger jo opp i dagen: Om formålet er kjæreste må du holde igjen, og forsøke å bli kjent på andre måter for å finne ut om det er noe å bygge på. Er mannen da ikke interessert, gir svaret seg selv. Nettdating for sex er helt greit om sex er hensikten for begge, men om formålet er å få kjæreste bør man som sagt ha en annen tilnærming. Tror jeg, som ikke har direkte erfaring med nettdating, men det er vel ikke så annerledes enn annen flørt/sjekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd meg på ulike nett-datingssider den siste tiden. Jeg er ute etter en kjæreste. Har truffet noen og alltid har det endt med sex. Noen har jeg bare truffet en gang og hatt sex med. Andre har jeg truffet tre-fire ganger og hatt sex hver gang. 

Problemet mitt nå er at jeg føler meg så skitten! Jeg greier jo ikke å si nei, og ender opp med sex hver gang. Jeg greier rett og slett ikke å stå imot når de begynner å kose og kline og tafse. Jeg synes det er så opphissende og deilig selv at jeg er med på notene. 

Men nå føler jeg meg veldig billig. Det er snakk om 6 menn på tre måneder. 

 

Anonymkode: da3f2...ae7

Jøss. Jeg datet også rundt en stund da jeg var singel, men av 6 jeg datet var jeg i seng med en. Hvor møtes dere da? Ute på byen eller hjemme hos en av dere? Hvis du egentlig ikke vil til sengs på første date så treff ham på en kafe eller en enkel restaurant, da er det lettere ikke å ha sex samme kvelden i alle fall.

Håper dere bruker kondom da, når du ligger med så mange ukjente.

Ellers er jeg helt enig i det Xtra sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er nok riktig som dere sier. Men så er det noe i meg som sier at jeg må prøvekjøre bilen før jeg kjøper den. At jeg må teste ut om vedkommende er noe å gå videre med. Hadde feks vært veldig trist om det viste seg at han var en psykopat i senga etter at jeg hadde datet ham lenge og blitt litt glad i ham.

Anonymkode: da3f2...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Luket ut tre stk kjapt etter å ha ligget med dem. Den ene fistet meg, den andre hadde fot-fetisj og var mer opptatt av å ha sex med føttene mine enn meg. Og den tredje tente på bondage og analsex noe jeg overhodet ikke gjør. Så han fikk ikke lov til å røre meg.

De behøver jo ikke å være psykopater av den grunn da men jeg syntes hvertfall at de var såpass rare og spesielle at jeg skygget banen rimelig kjapt. Med dem var det den ene gangen og så aldri mer.

Anonymkode: da3f2...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde feks vært veldig trist om det viste seg at han var en psykopat i senga etter at jeg hadde datet ham lenge og blitt litt glad i ham.

Anonymkode: da3f2...ae7

Jeg har stor tro på at dette ville blitt avdekket ved å bli kjent på annen måte: såpass tillit bør man ha til sine evner som menneskekjenner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Luket ut tre stk kjapt etter å ha ligget med dem. Den ene fistet meg, den andre hadde fot-fetisj og var mer opptatt av å ha sex med føttene mine enn meg. Og den tredje tente på bondage og analsex noe jeg overhodet ikke gjør. Så han fikk ikke lov til å røre meg.

De behøver jo ikke å være psykopater av den grunn da men jeg syntes hvertfall at de var såpass rare og spesielle at jeg skygget banen rimelig kjapt. Med dem var det den ene gangen og så aldri mer.

Anonymkode: da3f2...ae7

Og dette snakker man altså ikke om før man kommer så  langt at man hopper til sengs?

Å prøvekjøre først ja... Jaja, om du har den innstillingen skjønner jeg ikke helt hvorfor du klager etterpå? Det virker jo ikke som om du vil ha en kjæreste før du har testet ham i sengen uansett. For min del er det sånn at sex med den jeg elsker er noe heeeelt annet enn sex kun for sexens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg drev en del med nettdating i sin tid. For ca 8 år siden ble det slutt i et langt forhold. Jeg hadde lite tro på meg selv da jeg gikk ut på markedet, og jeg var itillegg uerfaren med dating. Det endte med at jeg ble lett å få sex med. Jeg hadde på det verste sex med 4 på en og en halv uke, og da gråt jeg. Det skjedde rett etter bruddet. 

Jeg tror jeg fikk litt panikk og hadde altfor dårlig selvtillit. Jeg visste heller ikke helt hvordan jeg skulle kapre en mann. Og jeg tenkte ikke over hvor viktig det er å bli kjent, og ta tiden til hjelp. Jeg ble såret gang på gang. For enten så var de kun ute etter å ha meg til elskerinne, eller så hadde de sex og droppet meg etter det. En sjelden gang iblant var det noen som ville mer. 

Jeg søkte febrilsk på nettet for å sjekke om det var normalt å oppleve det jeg gjorde. Jeg forsto i etterkant at jeg burde ha "bremseklossen" på. Var i to forhold som varte i ca 1 år, og ble singel igjen. Jeg lærte på den tunge måten, og ingen av de forholdene var egentlig noen forhold for meg å være i. Tok et avbrekk fra alt som het dating og menn, og så ble jeg lkkelig forelsket og traff en kjæreste som jeg er med nå. Håper at det varer for alltid. 

Jeg føler meg fortsatt "skitten" etter alle disse mennene fra fortiden. Men trøsten er at jeg fikk ingen sykdommer. Jeg testet meg for alt, og fortalte faktisk legen min hva som hadde skjedd, og at jeg følte meg "skitten". Det viste seg at jeg ikke fikk en eneste sykdom. Helt frisk, og det ga meg en bedre følelse. Men den "skitne" følelsen bor i meg ennå, men jeg forsøker å glemme. 

Anonymkode: da3ec...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Skriver ned noen råd til deg, trådstarter. 

Dersom du virkelig ønsker å finne en livspartner/ kjæreste så vil jeg anbefale deg disse.

1. Aldri gå til sengs med en gang. Ta deg tid til å bli kjent. Hold buksene på!. 

2. Jeg fatter ikke hvorfor du må teste hvordan de er i senga.. Denne testinga forstår jeg ikke. Jeg kan fort finne ut om jeg liker en mann uten å teste han. 

3. Se etter mannens kvaliteter, er han snill? omtenksom? virker han til å stole på? har han et ryddig liv? har han sunne fritidsinteresser? deler han felles interesser med deg? humor? osv 

Jeg har som sagt selv gått i samme felle som deg for ganske mange år tilbake, og det er slett ikke noe jeg ser tilbake på med stor fryd i dag. Jeg kunne vært foruten all sex uten følelser. For sex uten følelser er ikke noe for meg. Jeg verdsetter meg selv for mye til å ha sex uten følelser. Livet er dyrbart. 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Og dette snakker man altså ikke om før man kommer så  langt at man hopper til sengs?

Å prøvekjøre først ja... Jaja, om du har den innstillingen skjønner jeg ikke helt hvorfor du klager etterpå? Det virker jo ikke som om du vil ha en kjæreste før du har testet ham i sengen uansett. For min del er det sånn at sex med den jeg elsker er noe heeeelt annet enn sex kun for sexens skyld.

Men hva hvis det viser seg etter en tid at han helst liker sex på en måte som du ikke liker? Da blir det jo slutt uansett. Så derfor tenker jeg at det er lurt å prøvekjøre først. Problemet mitt er jo at det kan bli veldig mange før alt klaffer, og jeg orker ikke å bruke så lang tid på å finne en kjæreste. Vil ikke date i tre mnd for så å finne ut at han er pervers i senga feks.

Anonymkode: da3f2...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva hvis det viser seg etter en tid at han helst liker sex på en måte som du ikke liker? Da blir det jo slutt uansett. Så derfor tenker jeg at det er lurt å prøvekjøre først. Problemet mitt er jo at det kan bli veldig mange før alt klaffer, og jeg orker ikke å bruke så lang tid på å finne en kjæreste. Vil ikke date i tre mnd for så å finne ut at han er pervers i senga feks.

Anonymkode: da3f2...ae7

Mulig jeg er gammeldags, men jeg tenker at dersom dere klaffer på mange andre områder, og er tiltrukket av hverandre, så finner dere ut av sex'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva hvis det viser seg etter en tid at han helst liker sex på en måte som du ikke liker? Da blir det jo slutt uansett. Så derfor tenker jeg at det er lurt å prøvekjøre først. Problemet mitt er jo at det kan bli veldig mange før alt klaffer, og jeg orker ikke å bruke så lang tid på å finne en kjæreste. Vil ikke date i tre mnd for så å finne ut at han er pervers i senga feks.

Anonymkode: da3f2...ae7

Kanskje du kunne prøvd en mellomting? Vente til andre eller tredje date for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Sexen er en så liten del av forholdet. Og er det så stor forskjell på folk sexuellt? Jeg har ikke den erfaringen for å si det sånn. Men det som du nå begir deg ut på er risikofyllt sex, med fare for å få livet ditt ødelagt av en kjønnsykdom eller andre typer sykdommer knyttet til dette. Er det virkelig verdt prøvekjøringa? Og er det virkelig verdt å føle seg enda mer skitten med å fortsette med å hoppe enkelt til sengs med nesten enhver mann du møter? 

Jeg står fast ved det at : dersom du liker en mann godt nok i utgangspunktet, så skal det mye til for at du ikke vil like han sexuellt. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, Gargamel skrev:

Kanskje du kunne prøvd en mellomting? Vente til andre eller tredje date for eksempel?

Kort tid det også. Men det som er fint er å ha grenser: Kanskje på andre date : kline med buksene på. Altså holde seg over buksekanten..(ganske så pirrende det og, faktisk mer pirrende mener jeg) . og holde på slik en stund for så å gå lengre etterhvert... Det er jo fint å bli litt kjent før man har skikkelig sex. 

Det mest motbydelige er når folk kaster av seg buksen så fort som mulig, etter min mening. Det virker så løssluppent. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet mitt nå er at jeg føler meg så skitten! Jeg greier jo ikke å si nei, og ender opp med sex hver gang. Jeg greier rett og slett ikke å stå imot når de begynner å kose og kline og tafse. Jeg synes det er så opphissende og deilig selv at jeg er med på notene. 

Men nå føler jeg meg veldig billig. Det er snakk om 6 menn på tre måneder. 

Rettelse: 9 menn på tre mnd.

Litt vanskelig å få tak på hva du ønsker svar på, men dersom du ønsker å få svar på, men dersom du ønsker at dette ikke skal skje igjen bør du avtale date på et offentlig sted. Der er det ikke naturlig å sitte og kline, og da blir du kanskje ikke så revet med? Kanskje du skal droppe alkohol også, om dere drikker på date? Viktigst av alt, bestem deg på forhånd for at du skal takke for hyggelig date og gå hjem etter et par timer. Liker han deg tar han kontakt, så får det utvikle seg videre i et tempo du liker bedre. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva hvis det viser seg etter en tid at han helst liker sex på en måte som du ikke liker? Da blir det jo slutt uansett. Så derfor tenker jeg at det er lurt å prøvekjøre først. Problemet mitt er jo at det kan bli veldig mange før alt klaffer, og jeg orker ikke å bruke så lang tid på å finne en kjæreste. Vil ikke date i tre mnd for så å finne ut at han er pervers i senga feks.

Anonymkode: da3f2...ae7

Men hva er problemet ditt da? Om du må prøvekjøre alle du møter for å finne ut om de er gode i sengen - så værsågod! Men for så å komme og klage over at det ble så mange menn på så kort tid fordi ingen av dem passet - det er bare tull når du gjør dette av fri vilje og med egne øyne. Hvor gammel er du egentlig?

Om jeg hadde møtt en fyr, vi hadde blitt godt kjent og betatte av hverandre og det etter 3-4 mnd hadde vist seg at han hadde en eller annen fetisj eller seksuelle lyster som jeg ikke deler i utgangspunktet så fikk vi finne ut av det da. Om de lystene betydde så mye for ham at han ikke kunne være sammen med meg om jeg ikke ville innfri det så er da det greit? Kanskje var det noe jeg ikke hadde tenkt på før, men som jeg gikk med på å prøve og som viste seg å tenne meg også? Kanskje har vi felles seksuelle interesser og passer utmerket godt sammen etter en innkjøringsfase?

Jeg er kanskje gammeldags, sikkert mye eldre enn deg, men om jeg hadde fått vite at fyren jeg datet hadde ligget med en haug damer de siste 3 mnd for å sjekke om de var kompatible i sengen så hadde han neppe sett mer til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lillemus: Jeg er 28, og har et tre-årig samboerskap bak meg. Takler ikke å være aleine, må ha ny mann kjapt. Men blir jo dumt i lengden som du sier å ha sex med så mange før man finner den rette. Men jeg har ikke dumpet alle 9. Noen dumpet meg også, så det går jo begge veier. Spesielt en av dem hadde vært noe for meg, men ham ville ikke gå videre med meg så da- vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan nok gjøre en mellomting som andre har vært inne på her. Date noen ganger før vi har sex.... det kan jeg prøve. Takk alle sammen

Anonymkode: da3f2...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...