Gå til innhold

Virket ikke i utgangspunktet?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
17 timer siden, Fionys skrev:

Hva er poenget med at psykiater skal vurdere medisiner når du likevel ikke orker å ta de?

Var jo snakk om at jeg skulle ta AD, var det han skulle vurdere etter det jeg forstod. Nå kommer ikke sykepleieren før fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Var jo snakk om at jeg skulle ta AD, var det han skulle vurdere etter det jeg forstod. Nå kommer ikke sykepleieren før fredag. 

Forstår ikke poenget når du slutter etter et par tre uker uansett.

Anonymkode: c09c5...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke poenget når du slutter etter et par tre uker uansett.

Anonymkode: c09c5...e15

De gangene jeg har tatt AD har jeg tatt det flere måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

De gangene jeg har tatt AD har jeg tatt det flere måneder. 

Men du slutter uansett.

Anonymkode: c09c5...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du slutter uansett.

Anonymkode: c09c5...e15

Ja hva mener du da, at jeg skal ta AD resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hva mener du da, at jeg skal ta AD resten av livet?

Hvis man har behov for det.

Anonymkode: c09c5...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man har behov for det.

Anonymkode: c09c5...e15

Tror ikke jeg har behov for det, har sluttet med AD i samråd med psykiater. Det er AP de helst vil jeg skal ta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Var jo snakk om at jeg skulle ta AD, var det han skulle vurdere etter det jeg forstod. Nå kommer ikke sykepleieren før fredag. 

Hvis du blir tomt for medisiner før det, ville jeg sagt fra til sykepleieren. Det er det minste disse legene bør klare, å fornye resepter i tide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, cathlin skrev:

Hvis du blir tomt for medisiner før det, ville jeg sagt fra til sykepleieren. Det er det minste disse legene bør klare, å fornye resepter i tide. 

Ja skrev at jeg trengte seroquel til sykepleieren i dag, men legen har ikke skrevet det ut. Men har da noen igjen fremdeles, ihvertfall et brett tror jeg. Han andre skrev det ut samme dagen jeg sa jeg trengte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja skrev at jeg trengte seroquel til sykepleieren i dag, men legen har ikke skrevet det ut. Men har da noen igjen fremdeles, ihvertfall et brett tror jeg. Han andre skrev det ut samme dagen jeg sa jeg trengte det. 

Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt over den vikarlegen. Jaja. Du er sikkert en mer tålmodig sjel en meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, cathlin skrev:

Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt over den vikarlegen. Jaja. Du er sikkert en mer tålmodig sjel en meg. 

Er oppgitt jeg og, og jeg er ikke tålmodig heller. Sjekker jo den journalen flere ganger for dagen, trodde jo han skulle skrive ut seroquel i dag. Han minner om han legen i Twin Peaks eller psykiateren der, mangler bare brillene med farger. Tror han er litt surrete, må jo være det når han ikke har gjort medisinvurdering enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er oppgitt jeg og, og jeg er ikke tålmodig heller. Sjekker jo den journalen flere ganger for dagen, trodde jo han skulle skrive ut seroquel i dag. Han minner om han legen i Twin Peaks eller psykiateren der, mangler bare brillene med farger. Tror han er litt surrete, må jo være det når han ikke har gjort medisinvurdering enda. 

Hehe. Ah, de legene jeg har vært borti gjør medisinvurderinger der og da og klarer å skrive ut resept der og da. Jeg vet ikke, kanskje han skal lese hele felleskatalogen først;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, cathlin skrev:

Hehe. Ah, de legene jeg har vært borti gjør medisinvurderinger der og da og klarer å skrive ut resept der og da. Jeg vet ikke, kanskje han skal lese hele felleskatalogen først;-) 

Ja det er det jeg er vant til og, at de gjør medisinvurdering der og da og skriver ut medisiner på dagen. Så dette er rart syns jeg, men han virket jo skeptisk til medisiner. Sa det kunne være interaksjoner og at jeg kunne bli apatisk og deprimert av de jeg tok. Det frister ikke å ta dem da, har sett at han har vært inne og lest om meg to ganger. Tar sin tid dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det jeg er vant til og, at de gjør medisinvurdering der og da og skriver ut medisiner på dagen. Så dette er rart syns jeg, men han virket jo skeptisk til medisiner. Sa det kunne være interaksjoner og at jeg kunne bli apatisk og deprimert av de jeg tok. Det frister ikke å ta dem da, har sett at han har vært inne og lest om meg to ganger. Tar sin tid dette. 

Kanskje han er redd for å gjøre feil siden han er vikar. Men fint at han sjekker interaksjoner og sånt nøye. Kanskje han kommer opp med noe lurt til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, cathlin skrev:

Kanskje han er redd for å gjøre feil siden han er vikar. Men fint at han sjekker interaksjoner og sånt nøye. Kanskje han kommer opp med noe lurt til slutt. 

Mulig det,men det var lett å merke han var skeptisk til medisiner. Har ikke vært borti det før, de fleste er jo veldig for det. Måtte se hva jeg hadde brukt før sa han, men da må han jammen lete langt tilbake i tid. Ja får se om han kommer opp med noe lurt til slutt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mulig det,men det var lett å merke han var skeptisk til medisiner. Har ikke vært borti det før, de fleste er jo veldig for det. Måtte se hva jeg hadde brukt før sa han, men da må han jammen lete langt tilbake i tid. Ja får se om han kommer opp med noe lurt til slutt da. 

Hvis han er skeptisk til medisiner har dere jo noe til felles. Ikke dumt å sjekke hva du har hatt før, hvis de har fått med seg hva du har hatt god effekt av og vært mindre engstelig for å ta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, cathlin skrev:

Hvis han er skeptisk til medisiner har dere jo noe til felles. Ikke dumt å sjekke hva du har hatt før, hvis de har fått med seg hva du har hatt god effekt av og vært mindre engstelig for å ta. 

Ja da har vi noe til felles ;) Det er jo kanskje like greit det. Det jeg har tatt mest av er fluoxetin og det funket ikke sist gang så det ble seponert. Tidligere har jeg prøvd flere, hvis han vil grave i fortiden så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei merker ikke noen forskjell jeg med eller uten latuda, da kan den vel ikke ha virket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Hvis du vil prøve noe som virker, ta zyprexa! Helt rå virkning i forhold til det andre

 

bare min erfaring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...