Gå til innhold

Andre som har hyggelige bivirkninger?


Villanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, på melleril. Ble mindre søl da. Burde relanseres som prevensjonsmiddel for menn. Den gamle medisinen tok bort ejakulasjonen, men ikke orgasmen.

Anonymkode: 57c6a...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bivirkninger av medisiner kan være nyttige for enkelte tilstander. F.eks trøttheten av gamle allergimedisiner og gamle antidepressiva, eller vektøkning eller vekttap hvis man er undervektig eller overvektig. 

Så finnes det bivirkninger som i moderate mengder kan være bra, inntil en viss grense. Om man blir mer seksuell av stimulerende midler kan det være bra, men ikke hvis man stripper offentlig eller har risikofull seksualitet. Noen medisiner kan gi eufori, men det er ikke bra å få latterkrampe i et jobbmøte, en begravelse eller at man får hypomani. 

Man må være oppmerksom og snakke med legen hvis det blir for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarotex gir jo en hyggelig bivirkning hvis man sliter med søvn og smerter. 

Ellers, jeg har mange rare bivirkninger. Feks klistrer føttene seg til gulvet. Trår jeg på ett håndkle før jeg går i dusjen henger det fast og følger med inn. Går mao ikke barbent mere enn jeg må. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det er hva jeg vil kalle en «interessant» bivirkning hehe. Med andre ord not thought of :). 

Virkelig hyggelige bivirkninger kan jeg nok ikke si jeg har hatt. Men man kan jo si at jeg synes det er bra at man oppdaget at f.eks. Lamictal ikke bare hjalp på epilepsi, men også var stemningsstabiliserende. Så er det de som man kan bruke som sovemedisiner uten å väre redd for avhengighet slik som ved benzodiazepiner og Z-hypnotika.  Men jeg har nok aldri opplevd å bli «höy» eller mildt oppstemt av medisiner heller.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Bergogdal skrev:

Jeg synes det er hyggelig at jeg blir munntørr av AD, får dermed dekket nesten all tannbehandling😂

Hvor søker du 

 

23 timer siden, issomethingwrong skrev:

Noen bivirkninger av medisiner kan være nyttige for enkelte tilstander. F.eks trøttheten av gamle allergimedisiner og gamle antidepressiva, eller vektøkning eller vekttap hvis man er undervektig eller overvektig. 

Så finnes det bivirkninger som i moderate mengder kan være bra, inntil en viss grense. Om man blir mer seksuell av stimulerende midler kan det være bra, men ikke hvis man stripper offentlig eller har risikofull seksualitet. Noen medisiner kan gi eufori, men det er ikke bra å få latterkrampe i et jobbmøte, en begravelse eller at man får hypomani. 

Man må være oppmerksom og snakke med legen hvis det blir for mye.

Klart det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2019 den 21.41, Bergogdal skrev:

Jeg synes det er hyggelig at jeg blir munntørr av AD, får dermed dekket nesten all tannbehandling😂

Tannlegen kan gjøre en test for å avdekke hyposalivasjon. Hvis du har det så får du refusjon direkte hos tannlegen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...