Gå til innhold

P-stav og blødninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå har jeg hatt p-stav i 1 år. De første 4 mnd mistet jeg mensen mens nå det siste halvåret blør jeg annenhver uke. Jeg har også de siste mnd fått mye stikkinger i det ene brystet m, å litt stikking i det andre. Jeg leste at brystsmerter er et symptom. Men vil det ogsp si stikkinger? Er det noe håp for meg nå at mensen blir «normal» igjen eller bør jeg ta den ut og bytte prevensjon? Jeg er veldig usikker. Jeg har også en slags brennende følelse i nippelen. Spesielt før og under blødningene. Jeg føler ogsp brystene har forandret seg litt, men kan være siden jeg har gått opp i vekt. Så kan dette skyldes p-staven? Jeg har undersøkt brystene hos fastlegen 4 ganger og det er ingen bekymringer om brystkreft :) så det kan utelukkes. 

Anonymkode: 874b8...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...