Gå til innhold

Når er sobril tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Slapp helt av. Apotekene kan bestille synonympreparater (oksazepam) fra utlandet. 

Gjør de det da?

Anonymkode: 27546...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjør de det da?

Anonymkode: 27546...1a4

Det er rutine når det er legemiddelmangel. Legemiddelverket har godkjent det for Sobril. Men det kan være et par dagers leveringstid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det er rutine når det er legemiddelmangel. Legemiddelverket har godkjent det for Sobril. Men det kan være et par dagers leveringstid. 

Da lurer jeg på hvorfor det er tomt over hele linja. Noen har ikke gjort jobben sin her.

Anonymkode: 27546...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg på hvorfor det er tomt over hele linja. Noen har ikke gjort jobben sin her.

Anonymkode: 27546...1a4

Anbefaler å spørre på et apotek og vise til at Legemiddelverket har godkjent salg av utlandske pakninger. Evt spørre flere apotek i ulike kjeder. Da jeg i sin tid brukte Pranolol var det samme greia. Etter noen dager importerte de Inderal (utlandsk merke av samme medisin) til meg. Det gikk greit med litt masing :) 

Kan høre med en farmasøyt jeg kjenner i morgen og svare mer i detalj da.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor i stor by, her sier de at de ikke kommer til å bestille pakker fra utlandet...

Anonymkode: 900d6...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, issomethingwrong skrev:

Anbefaler å spørre på et apotek og vise til at Legemiddelverket har godkjent salg av utlandske pakninger. Evt spørre flere apotek i ulike kjeder. Da jeg i sin tid brukte Pranolol var det samme greia. Etter noen dager importerte de Inderal (utlandsk merke av samme medisin) til meg. Det gikk greit med litt masing :) 

Kan høre med en farmasøyt jeg kjenner i morgen og svare mer i detalj da.

Takk for at du vil spørre farmasøyten du kjenner, gleder meg til å høre svaret.

Anonymkode: 900d6...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, apotekene her får ikke inn utenlandske pakker ei heller danske lengre.. Snakka med 2 farmasøyter. ENESTE mulighet for beroligende er å få valium, vival o.l. Bor i en av Norges største byer..

Anonymkode: 900d6...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...