Gå til innhold

Smerte/ubehag i Vagina/underliv


Bekymra92

Anbefalte innlegg

For en uke siden når jeg masturberte med en glassdildo, oppdaget jeg plutselig at jeg blødde (jeg hadde vært litt grov med dildoen). Jeg tror jeg blødde fra veldig dypt inne og det tok omtrent 30 minutter til blødningen stoppet, kanskje litt mer. Etter det har jeg hatt smerte og ubehag til tilfeldige tider. Og jeg har også smerte og ubehag noen ganger når jeg går på toalettet og måtte presse og når jeg blir kåt. Jeg føler vondt og ubehag dypt inne i skjeden og også opp i bekkenet å mage området.

Jeg har angst som er urasjonell frykt til vanlig men når ting skjer sånn som dette så blir jeg skikkelig bekymra å redd å får angst/panikk anfall. 

Er redd jeg har ødelagt meg selv eller noe.

Jeg har ingen å kunne snakke med dette om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Bekymra92 skrev:

Jeg har angst som er urasjonell frykt til vanlig men når ting skjer sånn som dette så blir jeg skikkelig bekymra å redd å får angst/panikk anfall. 

Er redd jeg har ødelagt meg selv eller noe.

Jeg har ingen å kunne snakke med dette om.

Jeg tror ikke du klarer å ødelegge deg selv med en dildo, da hadde det nok vært adskillig mer smertefullt enn godt å bruke den. Smertene er ikke fordi du er redd for å ha ødelagt noe da? Blødningen kan komme av at du har vært litt hardhendt og knertet et blodkar på livmorhalsen, det er ikke helt uvanlig faktisk, men ufarlig.

Om du fortsetter å ha smerter og være engstelig så ta kontakt med fastlegen din, dersom du er født i 1992 er det vel uansett på tide å begynne med regelmessige celleprøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg tror ikke du klarer å ødelegge deg selv med en dildo, da hadde det nok vært adskillig mer smertefullt enn godt å bruke den. Smertene er ikke fordi du er redd for å ha ødelagt noe da? Blødningen kan komme av at du har vært litt hardhendt og knertet et blodkar på livmorhalsen, det er ikke helt uvanlig faktisk, men ufarlig.

Om du fortsetter å ha smerter og være engstelig så ta kontakt med fastlegen din, dersom du er født i 1992 er det vel uansett på tide å begynne med regelmessige celleprøver?

Har sendt melding å fått svar av legen min nå. Er bare jeg blir så paranoid å bekymret å redd. Å blir redd for at jeg nå kanskje går å blør innvendig uten å vite det. 

Virker sikkert dumt for de fleste men med angsten min å andre ting så blir alt så mye mer skummelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...