Gå til innhold

Smerter i underlivet


havfruefrøkna

Anbefalte innlegg

havfruefrøkna

Hei, nå har jeg gått en stund med ganske mye smerter i underlivet. Og disse hemmer meg i hverdagen. I går oppdaget jeg at livmortappen er kommet ganske langt ned og jeg har aldri vært plaget med det før. Den er ca 3 - 5 cm innenfor skjedeåpningen og føles hoven og vond. Smertene er stikkende og kommer uansett om jeg går, står, sitter eller ligger. Får heller ikke til å ha sex. 

I begynnelsen på februar byttet jeg fra nuvaring til oralcon p_piller pga store pms plager og dette har da fungert. Men lurer da på om pillene har ødelagt for balansen i kroppen. Har også hatt blødninger som varte ca14 dager men er klar over at det skyldes byttet til pillene. 

Har time hos legen om en uke men vet ikke om jeg klarer en hel uke til med disse smertene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, havfruefrøkna skrev:

Hei, nå har jeg gått en stund med ganske mye smerter i underlivet. Og disse hemmer meg i hverdagen. I går oppdaget jeg at livmortappen er kommet ganske langt ned og jeg har aldri vært plaget med det før. Den er ca 3 - 5 cm innenfor skjedeåpningen og føles hoven og vond. Smertene er stikkende og kommer uansett om jeg går, står, sitter eller ligger. Får heller ikke til å ha sex. 

I begynnelsen på februar byttet jeg fra nuvaring til oralcon p_piller pga store pms plager og dette har da fungert. Men lurer da på om pillene har ødelagt for balansen i kroppen. Har også hatt blødninger som varte ca14 dager men er klar over at det skyldes byttet til pillene. 

Har time hos legen om en uke men vet ikke om jeg klarer en hel uke til med disse smertene. 

Ring legen og forklar at du har så vondt at ikke klarer å vente og be om å få fremskyndet timen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...