Gå til innhold

Hva skyldes AP-behovet?


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

For 15 år siden prøvde jeg ut mange AP for bipolar depresjon, men endte med å bruke bare litium.

dette gikk bra i 6 år, da slurvet jeg med litium fordi jeg var i syden og ble veldig manisk over lang tid og til slutt så manisk psykotisk at jeg ble beltelagt og mistet 1 mnd av hukommelsen. 

Da fikk jeg i tillegg til litium cisordinol depot og så endret til abilify.

prøvde kutte ut abilify og ble kjempedårlig i hjernen, ble lagt inn og satt på abilify igjen

den hadde ikke så god effekt så går nå på xeplion

 

dosen xeplion ble redusert pga bivirkninger, men jeg ble igjen så dårlig i hjernen at jeg ble sengeliggende og tar nå 10 mg zyprexa frem til neste depot som blir økt igjen

og zyprexaen hjelper mot hjernen

 

Men hvorfor, er det AP-abstinens eller sykdommen min? Jeg hadde trodd det var abstinens, men husker nå at jeg hadde ingen problemer med å kutte ut AP for 15 år siden. 

Jeg ønsker MR for å utelukke at noe er skadet i hjernen eller om jeg har en mark der eller hatt et slag aka 1 mnds hukommelsestap for seks år siden

 

men CT var normal, kan MR likevel vise noe?

jeg blir utrolig dårlig uten AP, men føler ikke at det er psykose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...