Gå til innhold

Dele boliger ved separasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er i en situasjon der jeg nylig er separert(november) med min kone. Vi har 2 barn, og meg og henne deler på å flytte inn og ut av huset vi eier fremdeles sammen og en leilighet som hun leier. Jeg bor 1 uke sammen med barna, hun bor 1uke i leiligheten og så flytter hun inn med barna og jeg flytter inn i leiligheten hun leier. Nå har jeg nettopp fått vite at hun har sex med andre menn i leiligheten hun leier og jeg synes det blir ubehagelig og skal flytte inn i leiligheten når jeg vet at hun ligger med andre menn der inne. Jeg er dumpet av henne og hun ligger mye lengre foran meg i dette bruddet. Vi deler boliger for barnas skyld.

Har jeg rett på å si ifra at så lenge vi deler det slikt vi gjør så ønsker jeg at hun ikke skal ha sex i leiligheten?

Det blir vanskelig for meg å bo der, når jeg fremdeles er masse glad i henne og jeg vet  hun ligger der med andre menn.

Har jeg lov å reagere?

Anonymkode: cbb4d...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dere er separerte, og derfor må dere tåle at hver av dere går videre uten den andre. Jeg synes ikke du skal reagere på dette.

Anonymkode: 5824f...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må gjerne reagere inni deg, men ovenfor henne synes jeg ikke at du har noen rett til å reagere. Det er til og med hun som leier leiligheten, og hun må få lov til å ligge med hvem hun vil i den. Dere er separert, og livene deres må gå videre. 

Hva om du leide din egen leilighet? 

Anonymkode: 76101...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er separerte, og derfor må dere tåle at hver av dere går videre uten den andre. Jeg synes ikke du skal reagere på dette.

Anonymkode: 5824f...bd7

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne reagere inni deg, men ovenfor henne synes jeg ikke at du har noen rett til å reagere. Det er til og med hun som leier leiligheten, og hun må få lov til å ligge med hvem hun vil i den. Dere er separert, og livene deres må gå videre. 

Hva om du leide din egen leilighet? 

Anonymkode: 76101...ec7

Jeg er uenig. I en slik overgangsfase må man ta hensyn til hverandre, og selv om det ikke er helt uvanlig, er det nokså spesielt å dele seng annenhver uke. Da synes jeg man må kan bestemme at man evt. har sex andre steder i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 15.3.2019 den 18.57, Xtra skrev:

 

Jeg er uenig. I en slik overgangsfase må man ta hensyn til hverandre, og selv om det ikke er helt uvanlig, er det nokså spesielt å dele seng annenhver uke. Da synes jeg man må kan bestemme at man evt. har sex andre steder i denne perioden.

Jeg er helt enig! Når man byttebor slik burde det være selvsagt at man har sex andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...