Gå til innhold

Kyssa butikkansatt :s


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Shit, er jeg manisk nå? Har følt meg helt i en annen verden i dag. Og plutselig. Da jeg var i butikken og skulle kjøpe olivenolje, kyssa jeg butikkdama kjapt på munnen. Jeg tenkte ikke en gang. Hadde plutselig bare gjort det. Synes ikke hun var attraktiv. Er hverken lesbisk eller bifil. Mens vi prata, tenkte jeg bare: «munn munn munn munn munn». Smask. Omg :s :s

Anonymkode: f82b7...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shit, er jeg manisk nå? Har følt meg helt i en annen verden i dag. Og plutselig. Da jeg var i butikken og skulle kjøpe olivenolje, kyssa jeg butikkdama kjapt på munnen. Jeg tenkte ikke en gang. Hadde plutselig bare gjort det. Synes ikke hun var attraktiv. Er hverken lesbisk eller bifil. Mens vi prata, tenkte jeg bare: «munn munn munn munn munn». Smask. Omg :s :s

Anonymkode: f82b7...c3f

Hvordan reagerte hun da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42

Det må vel strengt tatt være mange flere symptomer enn en følelse av å være i en annen verden, samt manglende sperrer og impulskontroll, for å få en mani-diagnose. Uten at jeg dermed kan si at du IKKE er i mani. Det kan vel egentlig ikke noen her inne svare på, men bare en lege eller annen ekspertise som observerer deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 16.3.2019 den 10.23, Drømmeautomat skrev:

Jeg kysser alltid de ansatte når jeg handler olivenolje. 

Øl er godt.

Anonymkode: 6b856...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 16.3.2019 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Shit, er jeg manisk nå? Har følt meg helt i en annen verden i dag. Og plutselig. Da jeg var i butikken og skulle kjøpe olivenolje, kyssa jeg butikkdama kjapt på munnen. Jeg tenkte ikke en gang. Hadde plutselig bare gjort det. Synes ikke hun var attraktiv. Er hverken lesbisk eller bifil. Mens vi prata, tenkte jeg bare: «munn munn munn munn munn». Smask. Omg :s :s

Anonymkode: f82b7...c3f

Det vet du vel egentlig best selv? Du har jo en viss anelse om dette er normal oppførsel for deg eller ikke 🙂

Anonymkode: f33e9...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...