Gå til innhold

Hva er vitsen med å leve..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anbr42

Kupton har sagt til meg og flere at vitsen må en finne selv. 

Så da håper jeg at du bruker de resterende 50% av livet som ikke er vondt til å kjempe for å få det bedre. Greier du det ikke selv, bør du formidle det til fastlegen som kan hjelpe deg videre. Hvis hn ikke er kompetent selv til å yte deg slik hjelp, henviser hn deg forhåpentligvis til noen som er det. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det lurer jeg og på... Rådet virker så lett, og veldig fornuftig. Ugreie er at man lett glemmer det når man er nede. Er så lett å tenke at det bare venter en ny smell. Det er i alle fall moroa med bp... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42

Ja, det var kanskje litt lettvinte råd. Jeg vet selv at det ikke er enkelt når det stormer som verst. Men man jo bare prøve. Og gjerne be om hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Viktig å oppsøke hjelp via fastlege tenkrr jeg eller om man har penger tilstrekkelig å oppsøke et "frittstående legesenter." De har alle slags tjenester og psykiatri og man kan jo selv bestemme hva man går inn på av behandlinsalternstiv. Men jeg tror heller ikke at alt er like seriøst og godt så jeg vet ikke helt.Kanskje trenger man ikke så mange timer eller blir tatt mer på alvor neste gang man komme til fastlegen med mye av de samme tingene.

Det eneste man vet er jo at man risikerer storsmellen kanskje hvis man bare lar humla suse eler gjør de gærne tinge. Man bør prøve å ta vare på seg selv og tenke så fornuftig man klarer i situasjonen føler jeg. Men også lytte på de nærmeste om man føler tillit da.

God bedring og lykke til.😊

Anonymkode: 50843...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Livsnyter det er jeg selv om jeg har mange problemer. Det er viktig å finne det positive. Det fins alltid noe positivt. 

Jeg er langt mer redd for å dø enn å leve. Og livet er altfor kort. Det fins alltid noen gleder hvis man ser etter.  Håper du finner dem , trådstarter  :)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...