Gå til innhold

Fornuften seiret - mot alle odds


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I hele helga har følelsene mine forsøkt å få meg til å tro på at jeg er mindre verdt enn andre (og spesielt en person) fordi jeg er som jeg er. 

Men jeg har holdt fast på at jeg ikke er det. En klok person klarte for kort tid siden å overbevise meg om at jeg ikke er det, og det må ha sunket inn siden jeg har klart å holde fast på det. 

Fornuften har seiret - mot alle odds 👍 

Anonymkode: 76dbc...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Godt at det går bra med noen.😊Bruker du noe medisiner i slike " knipetak"? 

Jeg tror også at man bare skal tenke bra tanker om seg selv og at man er en person som klarer og mestrer det meste i livet. Vi har alle så nok som det er av " skammens kapitler" tror jeg i våre liv.

Anonymkode: a3b16...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt at det går bra med noen.😊Bruker du noe medisiner i slike " knipetak"? 

Jeg tror også at man bare skal tenke bra tanker om seg selv og at man er en person som klarer og mestrer det meste i livet. Vi har alle så nok som det er av " skammens kapitler" tror jeg i våre liv.

Anonymkode: a3b16...758

Nei, jeg bruker ingenting i slike «knipetak». 

Anonymkode: 76dbc...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Betti 11 skrev:

Bra jobb, lykke til videre 😊

Ja, jeg er ordentlig fornøyd og stolt av meg selv. Det er også en befrielse å ikke være sjalu lenger.

Jeg har mine vansker, men jeg er ikke mindre verdt enn andre fordi jeg er som jeg er. Det er ikke min skyld at min far fikk meg til å tro at jeg ikke er verd noen ting da jeg vokste opp. 

Anonymkode: 76dbc...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...