Gå til innhold

Bruk av hårfjerningskrem underliv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet at dette høres sprøtt ut, men for en tid tilbake fjernet jeg hår frå underlivet med hårfjerningskrem. Jeg var nøye med å ikke komme bort i slimhinnen, men tror likevel at jeg har fått en liten skade. Et lite område svir hele tiden når jeg kommer bort i det, og huden virker annerledes, hardere på en måte. Er det i så fall noe man kan gjøre med dette?

Anonymkode: a558d...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at dette høres sprøtt ut, men for en tid tilbake fjernet jeg hår frå underlivet med hårfjerningskrem. Jeg var nøye med å ikke komme bort i slimhinnen, men tror likevel at jeg har fått en liten skade. Et lite område svir hele tiden når jeg kommer bort i det, og huden virker annerledes, hardere på en måte. Er det i så fall noe man kan gjøre med dette?

Anonymkode: a558d...584

Jeg gjorde det en periode og det ble rødt og sårt, men det gikk jo over. Men gjør ikke det igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg gjorde det en periode og det ble rødt og sårt, men det gikk jo over. Men gjør ikke det igjen. 

Jeg angrer i hvert fall. Trodde egentlig at jeg skulle få svar fra gynekologen, men hun har visst sluttet. Men jeg vil ta dette opp med min lege.

Anonymkode: a558d...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer i hvert fall. Trodde egentlig at jeg skulle få svar fra gynekologen, men hun har visst sluttet. Men jeg vil ta dette opp med min lege.

Anonymkode: a558d...584

Ok. Det går nok over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...