Gå til innhold

M. H Rynning Kveim kan du svare meg på dette?

Anbefalte innlegg

Jeg har i en tid nå vurdert og få innlagt silikonproteser i brystene. I den forbindelse fikk jeg tilsendt informasjon fra div klinikker. Men, så var det en kunde av meg på jobben som fortalte at hun hadde tatt bryst innlegg og at hennes kirurg (Brettevill) hadde fortalt henne at mange av kirurgene på de mest kjente klinikkene ikke var utdannede i plastisk kirurgi og derfor egentlig ikke kvalifisert til å utføre disse operasjonene. Jeg må si at jeg ble litt skremt av dette og vil gjæne vite om du mener det er "grunn til bekymring"? Og i så fall hvordan kan man forsikre seg om at det stedet man går til har skikkelig kvalifiserte folk? Og helt til sist, hvis du har tid til ett spørsmål til, er det noen muligheter for å få dekket en slik type operasjon av feks trygdekontor el annet?

På forhånd takk! :-)

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Kompetanse på dette området er avhengig både av utdannelse og erfaring.

Det er riktig at man i Norgi ikke trenger å være plastisk kirurg for å utføre brystkirurgi.

Hvis du ønsker å bli operert av en plastisk kirurg, må du forsikre deg om at han er spesialist i plastisk kirurgi. Det kan være lurt å snakke med fastlegen din.

Du får neppe dekket en slik operasjon av trygdekassen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...