Gå til innhold

Fluanxol


Esob

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Er ny her på forumet og vet ikke om jeg poster dette rett sted, men jeg prøver. 

 

Sliter litt med GAD og panikkangst og bruker div medisiner mot dette. Det jeg fant ut her om dagen  var at når jeg fikk et panikkangst anfal så tok jeg 1 Mg Fluanxol. Allerede etter 1 time var angsten helt borte. 

Kan dette virkelig være mulig at Fluanxol virker så fort eller er dette noe jeg innbiller meg? I så fall hvis dette stemmer er jo Fluanxol mer effektivt en sobril og valium for min del. 

Håper noen gidder å svare meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min personlige erfaring (fra meg selv) er at Fluanxol i lav dose er den beste angstmedisinen på markedet og knuser både SSRI og benzo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, issomethingwrong skrev:

Min personlige erfaring (fra meg selv) er at Fluanxol i lav dose er den beste angstmedisinen på markedet og knuser både SSRI og benzo. 

Men da tatt ved behov? El som jevn behandling, der man tar en gitt dose fast hver dag?

Har du kjennskap til å bruke Fluanxol alene, el i kombi med andre ssri/ad/snri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2019 den 16.30, usikker skrev:

Men da tatt ved behov? El som jevn behandling, der man tar en gitt dose fast hver dag?

Har du kjennskap til å bruke Fluanxol alene, el i kombi med andre ssri/ad/snri?

Det lurer jeg også på. Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Er bare nysgjerrig på når ble Fluanxol lansert i Norge ? Er det veldig gammelt preparat ? Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg har nå fått denne til utprøving! 

0,5 mg første uke, så øke til 2 x 0,5mg i uke 2! 

Etter 2 dager er jeg positiv👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den beste medisin jeg har brukt. Virker fot og er veldig lite bivirkninger. Bra til angst og uroligheter.  Har selv brukt den i over et år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Esob skrev:

Det er den beste medisin jeg har brukt. Virker fot og er veldig lite bivirkninger. Bra til angst og uroligheter.  Har selv brukt den i over et år. 

Brukte du den som monobehandling?

Hvilken dose brukte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker 1 mg morgen og kveld. Tenker det er ennå på en forholdsvis lav dose. 

 

Anonymkode: 24861...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...