Gå til innhold

5mg vival, kjenner absolutt ingenting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skulle begynne med sobril pga mye uro, angst, kroppen er høy-aktivert, mye tankekjør osv. Men det er jo som kjent tomt for sobril på apotekene og jeg fikk en resept på vival, men jeg føler jeg ikke har noe effekt i det hele tatt..? Bena er litt mindre rastløs, men det er minimal forskjell fra når jeg ikke har tatt dem. Så nå føler jeg at jeg er like langt, alt er like slitsomt og den pausen/roen jeg så sterkt trenger, er ikke der..

Anonymkode: a27db...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle begynne med sobril pga mye uro, angst, kroppen er høy-aktivert, mye tankekjør osv. Men det er jo som kjent tomt for sobril på apotekene og jeg fikk en resept på vival, men jeg føler jeg ikke har noe effekt i det hele tatt..? Bena er litt mindre rastløs, men det er minimal forskjell fra når jeg ikke har tatt dem. Så nå føler jeg at jeg er like langt, alt er like slitsomt og den pausen/roen jeg så sterkt trenger, er ikke der..

Anonymkode: a27db...4f2

Hvor mye Sobril pleier du å ta?

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, slabbedask skrev:

Hvor mye Sobril pleier du å ta?

Aldri tatt det, skulle starte med 10mg, men måtte over på vival. Så jeg/kroppen min er ikke vant til slike medisiner i det hele tatt.. 

 

6 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Jeg merker ingenting til Vival. Har prøvd 35 mg uten å kjenne noe som helst🤨

Såpass, jeg har ikke prøvd å ta dobbel, kjenner ikke disse godt nok til å prøve.. 

 

Anonymkode: a27db...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har hatt glede av Vival i noen krisesituasjoner. Synes ikke jeg "kjenner" noe, men uroen forsvinner eller reduseres.

Anonymkode: 2dc5f...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kissejanson

Hvis en frisk og rask Ola Dunk tar en angstdempende vil han mest sannsynlig ikke merke noen ting, kanskje bli trett. 

Hvis en pasient med et angstanfall tar en angstdempende, vil pasienten nærmest bli euforisk av å ikke ha angstanfall lenger.

Det kan hende klassiske angstdempende benzodiazepiner ikke er noe for deg. Det finnes andre medisiner som kanskje virker bedre for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...