Gå til innhold

Blanding av forskjellige piller


Marisol74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går helt fint, Rivotril er enn sterk benzo, ender med å sovne. 2mg Rivotril er samme som 60 mg Sobril og 30 mg Valium ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Du skal ta medisinene dine nøyaktig som legen har foreskrevet. Verken mer eller mindre. Hvis du opplever enten for dårlig effekt eller for mye bivirkninger snakker du med legen om eventuell endring av dose eller endring i medisiner. Ikke rot med dette på egen hånd. Det er en vesentlig årsak til at folk ikke blir bedre (dårlig compliance). 

2) Å ta en høy dose Seroquel og masse Vallergan i tillegg skjønner jeg ikke vitsen med. På 500 mg Seroquel er histaminreseptorene nærmere 100% blokkert uansett, så Vallergan i tillegg gir egentlig bare bivirkninger. Hvis du har fått denne kombinasjonen av legen din og opplever dårlig effekt av Vallergan kan du jo nevne dette. Årsaken til at jeg drister meg til å si dette er at Vallergan kun brukes for bedre søvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...