Gå til innhold

Søvnartikkel vg+


 cilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, cilie skrev:

Artikkel om søvn i VG+ i dag. Kunne jeg ha skrevet - som å lese om meg selv. 

Jeg har ikke fått lest den, men vet jo at du har slitt lenge med søvnen. Det har jeg også (i hele mitt voksne liv)

Nå har jeg gått til en terapeut i noen år + at noen negative elementer er borte fra livet mitt, og jeg begynner å få det bedre. Noe som jeg også ser på søvnen. Nå kan jeg sove i 5-5 1/2 time i strekk, noe som hendte svært sjelden før. 

Må fortsatt bruke quetiapin, men det får jeg bare tåle. Søvn er svært viktig.

Er det noe du kan forandre på som vil gjøre at du får det bedre? Kanskje du da også vil sove bedre?

Terapeuten jeg nå går til er helt annerledes enn de jeg har gått til før. Han tilnærmer seg meg og mine ting på en helt annen måte enn andre har gjort. Dette ser ut til å fungere (selv om det går sakte framover)

Ikke sikkert at det å endre på noe er løsningen for alle, men kanskje det er  verdt å prøve? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg har ikke fått lest den, men vet jo at du har slitt lenge med søvnen. Det har jeg også (i hele mitt voksne liv)

Nå har jeg gått til en terapeut i noen år + at noen negative elementer er borte fra livet mitt, og jeg begynner å få det bedre. Noe som jeg også ser på søvnen. Nå kan jeg sove i 5-5 1/2 time i strekk, noe som hendte svært sjelden før. 

Må fortsatt bruke quetiapin, men det får jeg bare tåle. Søvn er svært viktig.

Er det noe du kan forandre på som vil gjøre at du får det bedre? Kanskje du da også vil sove bedre?

Terapeuten jeg nå går til er helt annerledes enn de jeg har gått til før. Han tilnærmer seg meg og mine ting på en helt annen måte enn andre har gjort. Dette ser ut til å fungere (selv om det går sakte framover)

Ikke sikkert at det å endre på noe er løsningen for alle, men kanskje det er  verdt å prøve? 

Jeg har vært sånn i «alle år.» Husker jeg som liten også var mye våken (og litt redd) da jeg overnattet hos venninner. 

Det er bare godt å se at det er flere av «oss.» 

Fint å høre at du er bedre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...