Gå til innhold

lobotomert hjerne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

tankene mine skremmer meg, noen ganger har jeg lyst til å drepe noen, ikke en tilfeldig, me en som har overgrep på ryggen. Går i en drøm hver dag, skjønner meg ikke på virkeligheten mer, tenker på selvmord ofte, orke ikke familie, vil gjøre noe drastisk, selvskading er det eneste som funker da jeg ikke skal ruse meg på substanser noe mer. Hvorfor er alt jeg elsker så feil for meg? Å alt jeg holder nærme så langt unna meg? Jeg venter på att noe skal skje snart, vet ikke hva det er,. Men blir sliten av tankene mine, det må har blitt planten i hodet mitt, jeg var ikke sånn før, syke tanker, tortur,dreping,vold, KLIKKER

Anonymkode: 01197...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er som, jeg ikke klarer å sortere tankene, klarer ikke å stole på dem, å hvem er jeg da, går i oppløsning

Anonymkode: 01197...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som rusutløst psykose for meg. Du trenger hjelp med en gang og du trenger medisiner (det finnes mange å velge i) som demper hjerneaktiviteten og adrenalinet ditt. 

Hold deg for all del unna rus nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

rus har vært min hjelpende hånd i 13 år, er 2måneder rusfri, men det har forandret hjernen min for godt tror jeg. Noen dager er det bra, men plutselig. ..hva medisin hjelper?? jeg får ikke noe b preperater av legen for å si det sånn!

Anonymkode: 01197...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var i din situasjon ville jeg brukt antiadrenergika, som klonidin. Det kan hjelpe en del. Antipsykotika kan også hjelpe, men kanskje du vil føle enda mer ubehag siden du ikke ruser deg lengre da. Men kanskje Seroquel kan roe deg litt ned, den er ganske snill. Vallergan har også denne indikasjonen

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jobber du i eldreomsorgen eller en annen type jobb som bare er veldig vanskelig å stå i? At arbeidspresset er for krevende?

Anonymkode: 2a19a...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ber om unnskyldning om jeg ikke har forstått alt men arbeidslivet virker helt umenneskelig nå så mange steder.Kanskje man da bør ta oppmuligheten for å jobbe lavere stillingsprosent eller kvm i omplassert i noe annet innen virksomheten slik man har krav på etter loven. Om det er noe av bakgrunnen for opplevd plager da.

Unnskyld igjen da jeg ikke har forstått alt helt klart.😊

Håper jeg får liv å ønske god bedring😊.

Anonymkode: 2a19a...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...