Gå til innhold

Lithionit og virkning

Anbefalte innlegg

Har nå kommet opp i en litiumkonsentrasjon på 0,9 og har vært på denne dosen i ca. 3 uker. Når kan man regne med at full virkning slår inn? Kjenner lite virkning til nå og vil egentlig bare bli ferdig med testingen av denne medisinen, slik at psykiater kan ta en ny vurdering på hva som feiler meg. Bipolar lidelse er en teori.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/447650-lithionit-og-virkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, franklyscarlet skrev:

Det er sikkert individuelt. Selv opplevde jeg at litium begynte å virke i løpet av åtte uker. 

Får vel bare smøre meg med tålmodighet ennå en stund, det verste er egentlig at jeg ikke har fått en diagnose på bipolar lidelse, men antakelsen testes ut med litium, derfor jeg er litt stresset.

Gjest franklyscarlet
1 time siden, Fionys skrev:

Får vel bare smøre meg med tålmodighet ennå en stund, det verste er egentlig at jeg ikke har fått en diagnose på bipolar lidelse, men antakelsen testes ut med litium, derfor jeg er litt stresset.

Skjønner det. Nesten litt rart at de skal bedømme om det er bp med utgangspunkt i om litium har effekt eller ei. Håper det funker for deg ☺️ 

2 timer siden, franklyscarlet skrev:

Skjønner det. Nesten litt rart at de skal bedømme om det er bp med utgangspunkt i om litium har effekt eller ei. Håper det funker for deg ☺️ 

Ja det er kanskje litt rart, men etter å ha prøvd 3 forskjellige AD uten virkning valgte psykiateren jeg hadde da at litium var verdt et forsøk. Sliter med periodevis alvorlig depresjon som er vanskelig å bli kvitt. Uansett så har psykiateren min sluttet igjen, får vel ny etter hvert, det blir den fjerde på under fire år. 

31 minutter siden, elina777 skrev:

Så rart. Er ikke alle med bp som har effekt av litium vel

Nei det vet jeg ikke. Jeg prøver og gjør alt jeg blir anbefalt for å blir friskere, men ser ut at en del ting sitter veldig dypt slik at virkningen ikke er så kjempe god.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...