Gå til innhold

Shit, jeg har driti meg ut så jævlig!


Gjest franklyscarlet

Anbefalte innlegg

Gjest franklyscarlet

Jeg er hypoman/manisk om hverandre. Det har jeg vært i en del uker nå. I går presterte jeg å si en del seksuelle ting til psykologen min fordi jeg følte meg så sjukt høy og så sjukt kåt. Jeg begynte til og med å sleike på veggen. Uansett. Nå noen timer seinere tenker jeg bare; hva faen gjorde jeg?! Nå kan jeg vel aldri gå tilbake dit. Er det mulig?! Er det noen andre her som har driti seg ut foran psykologen? Hvordan skal jeg se han i øynene igjen, liksom😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
20 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Jeg er hypoman/manisk om hverandre. Det har jeg vært i en del uker nå. I går presterte jeg å si en del seksuelle ting til psykologen min fordi jeg følte meg så sjukt høy og så sjukt kåt. Jeg begynte til og med å sleike på veggen. Uansett. Nå noen timer seinere tenker jeg bare; hva faen gjorde jeg?! Nå kan jeg vel aldri gå tilbake dit. Er det mulig?! Er det noen andre her som har driti seg ut foran psykologen? Hvordan skal jeg se han i øynene igjen, liksom😖

Psykologen ser nok en person med symptomer, og ikke en person som driter seg ut.

Jeg skjønner behovet for å si at du er deg selv igjen. Kanskje du føler seg bedre hvis du sender en melding så du ikke gnager på dette helt frem til neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Jeg skal egentlig tilbake i overimorgen. Hvis jeg tør. Er fortsatt hypoman, eller jeg har ikke sovet på over femti timer, og føler meg hypoman. Ikke manisk akkurat nå i alle fall. Tatt litt Zyprexa. Huff, det er som fylleangst, bare at jeg ikke har vært full. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor tar du ikke sobrilen som du (som svært andre av oss andre) får tak i på apoteket? Hva har lege/psykiater sagt du kan ta?

Anonymkode: 63b90...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tar du ikke sobrilen som du (som svært andre av oss andre) får tak i på apoteket? Hva har lege/psykiater sagt du kan ta?

Anonymkode: 63b90...9de

svært FÅ av oss andre... Skulle det stå.

Anonymkode: 63b90...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
21 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Jeg skal egentlig tilbake i overimorgen. Hvis jeg tør. Er fortsatt hypoman, eller jeg har ikke sovet på over femti timer, og føler meg hypoman. Ikke manisk akkurat nå i alle fall. Tatt litt Zyprexa. Huff, det er som fylleangst, bare at jeg ikke har vært full. 

Forståelig at du har fylleangst etter en slik episode. Tror det skal mye til for ikke å være flau. Sikkert lurt med zyprexa. 

Anonymkode: 21852...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Ja, det var en god ide, faktisk. Å ta en Sobril før neste time. Får dope meg ned litt, og si unnskyld😳 *Slå seg selv i hodet*😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Ja, det var en god ide, faktisk. Å ta en Sobril før neste time. Får dope meg ned litt, og si unnskyld😳 *Slå seg selv i hodet*😣

Det var vel ikke akkurat det jeg mente at du skulle ta det før neste time. Men slik at du fikk litt ro og sove etc. Men du får følge anvisningen til legen.

Anonymkode: 63b90...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel ikke akkurat det jeg mente at du skulle ta det før neste time. Men slik at du fikk litt ro og sove etc. Men du får følge anvisningen til legen.

Anonymkode: 63b90...9de

Hehe, skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kissejanson

Det er egentlig litt fint at det var psykologen som fikk se hvordan sykdommen din kan være, ikke sant? Det hadde vært noe annet om du hadde slikket på veggen i et jobbintervju 😄 prøv å få det litt søvn, for søvn fungerer knall mot fyllesyke vet jeg! Jeg synes du betrakter situasjonen veldig oversiktelig jeg, det er en god egenskap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Jeg har gjort mye dumt i mitt liv. Orker ikke å skrive om alt det dumme jeg har klart å begått. Altså jeg har aldri begått eller gjort noe av stygge hensikter men jeg har gjort situasjoner pinlig for meg noen ganger i løpet av livet. Heldigvis er det lenge siden nå. Men husk : ikke skam deg. Alle gjør feil og noe pinlig i løpet av livet sitt  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fint! Bare si unnskyld.   Det er sykdommen din som får deg til å gjøre dette.  Det vet psykologen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 timer siden, Kalevaala skrev:

Det går fint! Bare si unnskyld.   Det er sykdommen din som får deg til å gjøre dette.  Det vet psykologen. 

Man behøver ikke alltid si unnskyld engang. Psykologen forstår nok at det er pinlig. Det gjelder bare å glemme det. Iblant passer det seg med et unnskyld men iblant er det best å la det passere. Jeg tror psykologen forstår det.

Jeg har selv noen ganger ikke fått sjans til å si et unnskyld for det ville bare bidra til mer rot og styr og stress i situasjonen. Husk hver dag vi starter er ny. Og fortidens feil bør ikke brukes tid å tenke for mye over. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...