Gå til innhold

tv skrus på uten at jeg rører fjernkontrollen


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

og mobilen spiller av netflixvideoene omigjen. det er spennende og iriterende. det tukles med kontrollene på et spessielt område i boligen min. nemlig midt i stua, så jeg flyttet på mobilen og fjernkontrollensom spolte bakover på vodeoen om jeg ikke flyttet den. mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

aner ikke hvordan slike systemer er men rent teoretisk sett kunne det vel hende at flere TVer har samme frekvensområde på fjernstyreren så når naboen skrur på tvn reagerer din tv også.

Som regel er det naturlige forklaringer ihvertfall og ikke mer spennende forklaringer om spøkelser etc ;) 

Anonymkode: 13ab1...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kissejanson

Forklaringen til Ano Nym stemmer. Hvis jeg trykker play på fjernkontrollen til Apple Tv, så starter MacBooken min å spille hva enn det måtte være. Det er samme frekvens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...