Gå til innhold

Gleder seg til innleggelse hver gang. Godt øye til en ansatt på døgnavdelingen. Hmm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en jeg kjenner som ofte er innlagt. Av å til virker det som denne personen legger seg inn pga ansatte å at personen liker å være innlagt. Med en gang personen legges inn så er plutselig formen helt super. Blir ofte mistenksom over hvor frisk personen blir samme dag som innleggelsen stort sett hver gang. Kan være veldig suicidal dagen før å samme dag. Stråler opp med en gang personen får vite at h*n skal legges inn. Kommer også godt overens med de ansatte og tydelig at den personen har et lite øye til den ene ansatte.

Føler ikke jeg kan gjøre så mye.... 

Anonymkode: e94ba...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har en jeg kjenner som ofte er innlagt. Av å til virker det som denne personen legger seg inn pga ansatte å at personen liker å være innlagt. Med en gang personen legges inn så er plutselig formen helt super. Blir ofte mistenksom over hvor frisk personen blir samme dag som innleggelsen stort sett hver gang. Kan være veldig suicidal dagen før å samme dag. Stråler opp med en gang personen får vite at h*n skal legges inn. Kommer også godt overens med de ansatte og tydelig at den personen har et lite øye til den ene ansatte.

Føler ikke jeg kan gjøre så mye.... 

Anonymkode: e94ba...e8b

Hvorfor skulle du evt. ha gjort noe med dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, frosken skrev:

Hvorfor skulle du evt. ha gjort noe med dette?

 

Sier ikke at jeg kan gjøre noe med det.

Det er en nær venn, og jeg får ufattelig med snapper hele tiden hvor dette blir nevnt. 

Anonymkode: e94ba...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at jeg kan gjøre noe med det.

Det er en nær venn, og jeg får ufattelig med snapper hele tiden hvor dette blir nevnt. 

Anonymkode: e94ba...e8b

Jeg tenker at relasjonen mellom henne og døgnavdelingen vel er noe du som venninne ikke trenger å tenke så mye på. Det er ikke nødvendigvis noe galt i at vedkommende setter pris på den pausen en innleggelse kan være for noen. Det er grunn til å tro at også de ansatte på avdelingen ser at hun svinger raskt. Inntil det motsatte er bevist, så ville jeg ha antatt at avdelingen anser behandlingen som hensiktsmessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så lett å gå miste av helheten i en person bare på grunn av en dårlig dag ja. Virkelig et tankekors. Man burde nok bare ta godt vare på seg selv og ikke dvele så mye ved ufattelige og uforståelige ting i livet kanskje. Slik føler jeg ofte.

Godt når det er noe som hjelper ikke sant.😊

Anonymkode: 96ceb...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...