Gå til innhold

fri!!!

Gjest dukkelise

Anbefalte innlegg

Gjest dukkelise

Egentlig så aner jeg ikke åssen jeg skal beskrive dette........for som kansje mange av dere leste her inne,så ble jeg lei meg på torsdag,veldig lei meg......følte veldig prislapper både på sjela mi,og overgrepet var satt.......vil ikke si ordet jeg bruker....

Nå...noen dager etter,kansje synes dere jeg er klin idiot nå,siden jeg var så lei meg torsdag......men vet dere.....jeg føler meg endelig FRI!!!!!!!

Tenk.....jeg er fri fra saken nå...nå er den slutt,nå har jeg bare meg å tenke på slik,ordne opp i livet mitt,få fiksa ting....

jeg regelrett elsker livet igjen....

Joda,jeg har nok hatt god hjelp og mange gode ord fra en jeg har kjærere enn veldig mye annet.Han viser meg att livet er verdt å leve....han viser meg stadige nye veier,nye tanker,han får meg rasende,men det fordi han prøver å fortelle meg att de orda jeg bruker på meg selv er farlige ord...ord som svir seg fast inni meg.Jeg har nok masse å jobbe med,men jeg ser ikke svart på tinga,nå får penger være penger........saken er jo over for faen:-)))

Feierer med en solo jeg i dag:-)

Om du leser dette kjæresten min....prøv da å forstå hvor masse du betyr for meg.Er så uendelig glad i deg.

Dere andre som har støtta meg gjennom alt dette helvete til nå.....jeg har bare ett ord som kan brukes nå:TAKK!!

Håper dere alle nå kan kjenne varmen jeg nå prøver å gi dere av mine ord....alle sammen av dere.....

meg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44768-fri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trampe

Du og du, så glad jeg ble nå, kjære deg!!!!

Takk for at du lar meg bli kjent med deg, og du?? Hils din kjære fra meg, og si han er toppers....!!!

Sender en mail etterhvert jeg, dette var en såå god nyhet at jeg sitter bare her og smiler fra øre til øre.... :o))))

*mange gode klemmer fra meg...*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44768-fri/#findComment-168672
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...