Gå til innhold

hypomani?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, gikk ned en god del på medisin for 2 dager siden, neste dag ble jeg veldig energisk, satt i dusjen å det kjentes ut som jeg har tatt mdma, trang til å synge eller plystre, røre meg, gjorde mye på en gang å glemte hva jeg skulle gjøre, store øyne, fikk en trang til å være sosial,snakke rart og le av alt, har ikke følt meg så våken på mange måneder, fikk ikke sove denne natta da jeg fikk kreativ boost, hodet var klinkende klart. Jeg fikk mye rare tanker som jeg satt å lo av, alt gikk i 100kmt. Dette er normalt ikke meg, mange reagerte på det da jeg egentlig er zombie ellers. Kan dette være hypomani? Psykologen min var redd for det. Men det varte bare i ca 24timer, ikke ov er mange dager.

Anonymkode: 62861...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For hypomani/mani i bipolar lidelse gjelder et det ikke skal skyldes rusmidler. Legemidler inntatt i langt større doser enn forskrevet av lege vil havne i samme gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Var det et SSRI du gikk ned på kanskje? Jeg har opplevd å bli litt som du beskriver når jeg har slutta med SSRI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...