Gå til innhold

Arorix?


FjellOgDalar

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar

 Noen erfaringer? Kan disse funke når SSRI ikke gjör det? Ser jo ut som det er en del å passe på, sammenlignet med SSRI. Kan det väre verdt det? Jeg har stort sett prövd det felleskatalogen har å by på. Depresjoner får jeg läll, og av den litt atypiske formen som ikke gir meg den samme handlingslammelsen mange assosierer med depresjon. Ja, det meste er slitsomt. Men jeg fungerer sosialt sammen med andre mennesker - imidlertid blir jeg mye fortere sliten enn normalt. Fungere hjemme i hverdagen? Nei. .. Men det kan bli og har värt farlig, for jeg blir pisse suicidal når det setter klörne i meg. Hadde jeg sunket dypt ned slik jeg gjorde i "gamle dager" hadde jeg neppe hatt ork til å utföre planene mien.  Jeg tenderer til å föle meg fysisk syk uten noen medisinsk grunn, gjöre noe som krever mye konsentrasjon over tid fikser jeg dårlig. Vi tenker vel egentlig at ECT er det siste halmstrået nå. Noen dager er jeg bare helt kjört, andre kan jeg väre litt bedre. 

Men MAO-hemmer er vel det ene jeg ikke har prövd. Fikk for kort tid siden påvist reduksjon i CYP2D6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...