Gå til innhold

Syndromal eller subsyndromal


Villanda

Anbefalte innlegg

Spent på hva de konkluderer med på poliklinikken. Skal dit i uka som kommer. Har sendt en mail (bombe! 😂😏) med informasjon som taler for at jeg har vært hypoman og informasjon som taler mot. Oppstemt har jeg nok vært, men over cut-off? Jeg vingler. Mail med kopi av tekst skrevet på det mest oppstemt. Om jeg ikke var hypoman nå, så vet jeg ikke om jeg noen gang har vært det. For har ikke samla sett hatt mer symptom ved tidligere oppstemte perioder, men andre symptom. Andre ganger har det vært mer fysisk, denne siste gangen mer verbalt, og til dels ned mindre hemninger. Følt meg mer "brisen" enn ved de mer rastløse periodene. Men har denne gangen greid å være på jobb som krever en viss ro og tålmodighet.

Men altså nå har de nok nok informasjon til å vurdere. Msilen i tillegg til at de har møtt meg slik. Ingen hjelpete har møtt meg dlik før. Diagnosen har bare vært på grunnlag av mine egne beretninger om oppstemte faser.  Jeg vet virkelig ikke. Noe er det. Om ikke over grensen, så må det være veldig nærme grensen. Jeg skriver oppstemt, for man kan være oppstemt uansett om man er hypoman eller ei?

Ikke spør hva jeg vil med dette, for det vet jeg ikke. 🤣

Hilsen subsyndromale meg.

Hva heter det forresten når man, ikke akkurat lager nye ord som ved neologisme (staves det slik?), men bruker ord i sammenhenger hvor det ikke er helt vanlig eller naturlig å bruke dem?

Merker at jeg gjør det rett som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...