Gå til innhold

Liten blødning- gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Noen som har opplevd å blø bittelitt/spotte rundt ikm og allikevel vært gravid? Jeg skulle hatt mens fredag eller lørdag og vanligvis spotter jeg i to dager før mens. Den har enda ikke kommet, men det kom bittelitt friskt blod på lørdag og litt i går. Kun på papiret etter ett toalettbesøk. I dag tidlig var det bare litt brunt. Nå er det ingenting. Jeg har menssmerter og ømme bryst. Men de ble ømme mye senere enn vanlig denne gangen. 

Når det først kommer friskt blod pleier jeg å begynne å blø ordentlig. Men det skjer jo ikke..

Jeg fikk negativ test på fredag, men har ikke testet siden. Har ikke store forhåpninger om å være gravid, men synes det var så rart det her. Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: ec5bd...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...