Gå til innhold

Zyprexa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg har i 4 mnd stått på Zyprexa. Jeg forsøker nå å kutte den ut, men får ikke sove! Det vil si at jeg ikke er en smule trøtt og sover ikke et sekund. Har blitt fortalt at denne medisinen ikke er avhengighetsskapende, men har vanskeligheter med å tro det. Jeg er en person som aller helst ikke vil ta medisiner i det hele tatt og vil derfor slutte. Vil dette gå over og at jeg kommer inn i gamle søvnvaner igjen? (Sov godt fram til jeg måtte begynne på de).

Anonymkode: 1210f...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter flere ukers bruk av en hvilken som helst medisin som gir søvnhjelp, vil en sove dårligere den første tiden uten denne medisinen. Vanligvis vil en anbefale langsom nedtrapping for å tilvenne kroppen å sove med stadig mindre søvnhjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...