Gå til innhold

Er deg og din partner ulike på noen måter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er deg og din partner ulike på noen måter? Hva er dere i såfall ulike på? 

Anonymkode: 523ad...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er deg og din partner ulike på noen måter? Hva er dere i såfall ulike på? 

Anonymkode: 523ad...ab3

Garantert, ellers ville det vel blitt i overkant kjedelig og rolig, selv for min partner og meg som tar det veeeeldig med ro. :)  Jeg vet vi ikke har helt samme humor alltid og jeg er mye mer utålmodig enn ham.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest franklyscarlet

Vi er ulike på mange måter. For å nevne noe:

Han er ekstrovert jeg er introvert.

Han er kristen, det er ikke jeg.

Jeg er mye mer seksuell enn han.

Jeg er mer opptatt av at det er reint og ryddig i huset og hagen enn han.

Vi har ganske ulik humor. Noe har vi til felles, men han har en mer gammeldags og konservativ humor, og tørr humor. Jeg har mer tullete eller grov humor.

Jeg er mer jålete.

Vi har veldig ulike venner.

Han liker best ballader. Jeg liker best heavy rock.

Jeg er ofte mentalt ustabil. Han er ofte stabil.

Jeg klarer meg med lite søvn, han blir kjempegretten hvis han ikke legger seg klokka ti.

Jeg liker best søtt. Han liker best salt.

The list goes on and on and on and on😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Han er veldig praktisk og handy, jeg synes det er helt greit å være håndlanger når noe skal gjøres.

Han er mye mer grundig enn meg. Undersøker veldig nøye, setter seg inn i nye ting, er nøye når han utfører ting. Han er også ryddigere enn meg.

Han liker å gjøre tjenester for folk, hjelpe til med ting han mestrer . Jeg er kanskje litt mer lat og litt mer gnien på min egen fritid.

Vi har sterkt temperament begge to, men han er nok litt mer brå enn meg. Jeg er kanskje litt mer flink til å lese situasjonen og omstendighetene rundt. 

Jeg er mye flinkere enn ham til å lage mat. Der er han temmelig dårlig... Han kan koke poteter da og litt annet...

Jeg er flinkere enn ham til å holde orden på alt som skal skje av ungenes aktiviteter,  prøver, spesielle ting de må forberede seg til, familiære ting, ungenes venner og ting m dem etc.

Han liker ikke å være alene, er veldig sosial. Jeg nyter å være alene, det gjør meg absolutt ingenting. Liker også godt å være sammen med andre, men det er ikke noe must.

Jeg synger i kor, han er mye flinkere enn meg med all mulig musikk som er på radio.

Vi er begge veldig glade i å være ute på tur sammen, i skogen og på fjellet,  hele året. Vi er også glade i en øl- eller vinkveld sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...