Gå til innhold

Har medisinen sluttet å virke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har gått på Cipralex siden oktober i fjor,  og den hjelper meg virkelig. Dette er andre runden, brukte den for et par år siden også. Begge gangene har jeg opplevd positiv effekt nesten umiddelbart, og jeg er rett og slett et bedre menneske på medisin enn uten.

Uansett, den siste måneden har jeg vært utrolig trøtt. Sover på sofaen fra ca halv ni til jeg skal legge meg. Er likevel trøtt om morgenen. Merker at jeg begynner å bli uinteressert, negativ og irritert. Har fortsatt stor glede av jobben, selv om jeg er litt ufokusert. Nå er jeg redd for at jeg begynner å bli deprimert igjen.

Er det andre som har opplevd det, selv om du går på medisin? Kupton, har du noen kommentarer? Kan man slutte å respondere på den typen medisin?

Anonymkode: 50157...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bli dårlig selv om jeg bruker medisiner, men hadde blitt enda dårligere uten medisiner. De negative svingningene er heller ikke så langvarig når jeg bruker medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Kissejanson skrev:

Bruker du metoprolol?

Nei, gjør ikke det.

Anonymkode: 50157...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg kan bli dårlig selv om jeg bruker medisiner, men hadde blitt enda dårligere uten medisiner. De negative svingningene er heller ikke så langvarig når jeg bruker medisiner. 

Tusen takk for svar! Kan hende det er det som gjelder for meg også..

Anonymkode: 50157...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være mangel på vitaminer? Hvis det er lenge siden du har sjekket dette kan det kanskje være en ide å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, Fionys skrev:

Kan det være mangel på vitaminer? Hvis det er lenge siden du har sjekket dette kan det kanskje være en ide å gjøre det.

Ja, kan nok være lurt 🙂

Anonymkode: 50157...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kissejanson

Ta en tur til legen! Så kan fysiske ting utelukkes. Det kan være noe så uskyldig som for eksempel lave jern-lagre, lav b-12 eller feks kyssesyke. 

Legen vil luke ut fysiske ting i alle fall. Og det kan vise seg at er noe som kan fikses på dagen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...