Gå til innhold

Har bare lyst til gråte, men greier ikke.


emilie321

Anbefalte innlegg

Nå rakner det mer og mer for meg. Begynner å føle at alle ser på meg som den stygge personen jeg er. Og oppi dette har noe negativt skjedd der jeg jobber, noe jeg ikke har noe med, men som jeg nok har fått skylden for av mange. Opplever at mange ser stygt på meg og ikke hilser når jeg kommer. Det svir. 

Oppi dette har jeg sprukket på røykinga.  Har holdt meg borte fra røyk i 3 måneder, men i helgen har jeg dampet. Er så svak.

Ser skygger av folk som kommer mot meg og innimellom edderkopper, men de er ikke der når jeg sjekker. Hodet kjennes ut som en trafostasjon. Er så sliten og samtidig urolig. Greier ikke helt å slappe av.

Har bare lyst til å gråte, men greier ikke det en gang. Gråter sjelden, det er helt låst. Akkurat nå har jeg ikke noe håp. Blir jo aldri bra nok. Nå er jeg redd de rundt meg vil gi meg opp, de har vel en grense de og.  Vet ikke hvordan jeg skal greie å gå videre, alt føles for mye.

Har prøvd å være positiv, men det nytter ikke nå. Heldigvis så er det snart natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, emilie321 skrev:

Nå rakner det mer og mer for meg. Begynner å føle at alle ser på meg som den stygge personen jeg er. Og oppi dette har noe negativt skjedd der jeg jobber, noe jeg ikke har noe med, men som jeg nok har fått skylden for av mange. Opplever at mange ser stygt på meg og ikke hilser når jeg kommer. Det svir. 

Oppi dette har jeg sprukket på røykinga.  Har holdt meg borte fra røyk i 3 måneder, men i helgen har jeg dampet. Er så svak.

Ser skygger av folk som kommer mot meg og innimellom edderkopper, men de er ikke der når jeg sjekker. Hodet kjennes ut som en trafostasjon. Er så sliten og samtidig urolig. Greier ikke helt å slappe av.

Har bare lyst til å gråte, men greier ikke det en gang. Gråter sjelden, det er helt låst. Akkurat nå har jeg ikke noe håp. Blir jo aldri bra nok. Nå er jeg redd de rundt meg vil gi meg opp, de har vel en grense de og.  Vet ikke hvordan jeg skal greie å gå videre, alt føles for mye.

Har prøvd å være positiv, men det nytter ikke nå. Heldigvis så er det snart natta. 

Høres ut som du har det veldig vanskelig nå. Sender deg en klem fra ei med en mørk dag selv - og håper du får sove og at morgendagen blir bedre🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

Høres ut som du har det veldig vanskelig nå. Sender deg en klem fra ei med en mørk dag selv - og håper du får sove og at morgendagen blir bedre🙏 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Nå rakner det mer og mer for meg. Begynner å føle at alle ser på meg som den stygge personen jeg er. Og oppi dette har noe negativt skjedd der jeg jobber, noe jeg ikke har noe med, men som jeg nok har fått skylden for av mange. Opplever at mange ser stygt på meg og ikke hilser når jeg kommer. Det svir. 

Oppi dette har jeg sprukket på røykinga.  Har holdt meg borte fra røyk i 3 måneder, men i helgen har jeg dampet. Er så svak.

Ser skygger av folk som kommer mot meg og innimellom edderkopper, men de er ikke der når jeg sjekker. Hodet kjennes ut som en trafostasjon. Er så sliten og samtidig urolig. Greier ikke helt å slappe av.

Har bare lyst til å gråte, men greier ikke det en gang. Gråter sjelden, det er helt låst. Akkurat nå har jeg ikke noe håp. Blir jo aldri bra nok. Nå er jeg redd de rundt meg vil gi meg opp, de har vel en grense de og.  Vet ikke hvordan jeg skal greie å gå videre, alt føles for mye.

Har prøvd å være positiv, men det nytter ikke nå. Heldigvis så er det snart natta. 

Ingen kommer til å gi deg opp, det er opplagt at du forsøker etter beste evne å holde deg frisk. 

Håper du får en rolig natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, emilie321 skrev:

Nå rakner det mer og mer for meg. Begynner å føle at alle ser på meg som den stygge personen jeg er. Og oppi dette har noe negativt skjedd der jeg jobber, noe jeg ikke har noe med, men som jeg nok har fått skylden for av mange. Opplever at mange ser stygt på meg og ikke hilser når jeg kommer. Det svir. 

Oppi dette har jeg sprukket på røykinga.  Har holdt meg borte fra røyk i 3 måneder, men i helgen har jeg dampet. Er så svak.

Ser skygger av folk som kommer mot meg og innimellom edderkopper, men de er ikke der når jeg sjekker. Hodet kjennes ut som en trafostasjon. Er så sliten og samtidig urolig. Greier ikke helt å slappe av.

Har bare lyst til å gråte, men greier ikke det en gang. Gråter sjelden, det er helt låst. Akkurat nå har jeg ikke noe håp. Blir jo aldri bra nok. Nå er jeg redd de rundt meg vil gi meg opp, de har vel en grense de og.  Vet ikke hvordan jeg skal greie å gå videre, alt føles for mye.

Har prøvd å være positiv, men det nytter ikke nå. Heldigvis så er det snart natta. 

Har følt meg både negativ og trist iblant også. Men tenk på deg selv og gjør fine ting mot deg selv. Det hjelper godt på når man føler det sånn. Finn noe å glede deg til og over. Enten det er en god middag,  eller noe annet som gjør deg glad. Let etter det positive og skriv det ned. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Nå rakner det mer og mer for meg. Begynner å føle at alle ser på meg som den stygge personen jeg er. Og oppi dette har noe negativt skjedd der jeg jobber, noe jeg ikke har noe med, men som jeg nok har fått skylden for av mange. Opplever at mange ser stygt på meg og ikke hilser når jeg kommer. Det svir. 

Oppi dette har jeg sprukket på røykinga.  Har holdt meg borte fra røyk i 3 måneder, men i helgen har jeg dampet. Er så svak.

Ser skygger av folk som kommer mot meg og innimellom edderkopper, men de er ikke der når jeg sjekker. Hodet kjennes ut som en trafostasjon. Er så sliten og samtidig urolig. Greier ikke helt å slappe av.

Har bare lyst til å gråte, men greier ikke det en gang. Gråter sjelden, det er helt låst. Akkurat nå har jeg ikke noe håp. Blir jo aldri bra nok. Nå er jeg redd de rundt meg vil gi meg opp, de har vel en grense de og.  Vet ikke hvordan jeg skal greie å gå videre, alt føles for mye.

Har prøvd å være positiv, men det nytter ikke nå. Heldigvis så er det snart natta. 

Det er trist at du hadde en jævla dag. Da er vi flere nå. Kanskje i morgen ser det lysere ut. Jeg håper det ordner seg. Har en godt natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du det vil hjelpe å få ut gråten? Legg deg og sett musikk på ørene. Musikk som du vet vekker følelser. Tenk på triste ting som kan trigge det. Det er ofte forløsende å få det ut. Samme hva som får det i gang bare det kommer ut. 

Håper du føler deg bedre i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, frosken skrev:

Ingen kommer til å gi deg opp, det er opplagt at du forsøker etter beste evne å holde deg frisk. 

Håper du får en rolig natt:-)

Takk.

Fikk forsåvidt en rolig natt, men ting ser ikke akkurat lysere ut nå. Trenger en pause, men vet ikke hvordan jeg skal greie å få det. Blir så sliten av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Soletti skrev:

Tror du det vil hjelpe å få ut gråten? Legg deg og sett musikk på ørene. Musikk som du vet vekker følelser. Tenk på triste ting som kan trigge det. Det er ofte forløsende å få det ut. Samme hva som får det i gang bare det kommer ut. 

Håper du føler deg bedre i morgen. 

Takk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Betti 11 skrev:

Det er trist at du hadde en jævla dag. Da er vi flere nå. Kanskje i morgen ser det lysere ut. Jeg håper det ordner seg. Har en godt natt.

Takk.

Ja, hadde bare ting kunnet løst seg, men det ser mørkt ut. Leit at flere sliter så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk.

Fikk forsåvidt en rolig natt, men ting ser ikke akkurat lysere ut nå. Trenger en pause, men vet ikke hvordan jeg skal greie å få det. Blir så sliten av meg selv.

Har du en mesteingsplan som sier noe om hva du kan gjøre når du har det ekstra vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Har du en mesteingsplan som sier noe om hva du kan gjøre når du har det ekstra vanskelig?

Ja, jeg skal ta kontakt med terapeuten.  Har fått time senere i dag. Har også vival jeg kan ta, men da blir jeg så fanget. Kan jo ikke kjøre bil med vival innabors. Det å kunne kjøre er viktig for meg da jeg føler meg tryggere når jeg er mobil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, emilie321 skrev:

Ja, jeg skal ta kontakt med terapeuten.  Har fått time senere i dag. Har også vival jeg kan ta, men da blir jeg så fanget. Kan jo ikke kjøre bil med vival innabors. Det å kunne kjøre er viktig for meg da jeg føler meg tryggere når jeg er mobil.

 

Godt å høre at du får snakket med terapeuten din i dag🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, frosken skrev:

Ingen kommer til å gi deg opp, det er opplagt at du forsøker etter beste evne å holde deg frisk. 

Håper du får en rolig natt:-)

Terapeuten sa han ikke gir meg opp 🙂 Han så framgang, uten at jeg helt kan se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...