Gå til innhold

Dersom din kjæreste trakk seg rett før ferie med deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville du blitt skuffet om kjæresten avtalte en tur med deg og barna for så å avlyse rett før turen uten en spesifikk god grunn?  Har du opplevd noe sånnt? 

Anonymkode: 4d7c5...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har aldri opplevd det, men JA, hadde selvsagt blitt skuffet. Og betenkt. 

Anonymkode: a9d54...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd det, men JA, hadde selvsagt blitt skuffet. Og betenkt. 

Anonymkode: a9d54...c09

Jepp. Man gleder jo seg til en reise. Og det er enda vondere når barna er dratt med i det. Altså når han inviterte de med og. Og de gledet seg. Og så trekker han seg rett før turen. Det er det som er det verste med å ha en partner. En vet aldri og verst er det når familien merker til noe av det med skuffelsen i noe og. 

Anonymkode: 4d7c5...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du blitt skuffet om kjæresten avtalte en tur med deg og barna for så å avlyse rett før turen uten en spesifikk god grunn?  Har du opplevd noe sånnt? 

Anonymkode: 4d7c5...49b

Ja, hadde blitt skuffet. Håper han har en god grunn.

Anonymkode: 8039d...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du blitt skuffet om kjæresten avtalte en tur med deg og barna for så å avlyse rett før turen uten en spesifikk god grunn?  Har du opplevd noe sånnt? 

Anonymkode: 4d7c5...49b

Ja hjelpes, det ville jeg. Hva sier han at er grunnen? 

Anonymkode: aca5a...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du blitt skuffet om kjæresten avtalte en tur med deg og barna for så å avlyse rett før turen uten en spesifikk god grunn?  Har du opplevd noe sånnt? 

Anonymkode: 4d7c5...49b

Var ikke turen bestilt og betalt, da? Noe må jo ha skjedd - det finnes en grunn her, som han foreløpig ikke har fortalt deg? 

Jeg kan godta mye, men ikke uten en forklaring. I et forhold mellom voksne mennesker må det være et minimum av kommunikasjon.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, laban skrev:

Var ikke turen bestilt og betalt, da? Noe må jo ha skjedd - det finnes en grunn her? 

Jeg kan godta mye, men ikke uten en forklaring. I et forhold mellom voksne mennesker må det være et minimum av kommunikasjon.

Dette var bare et eksempel på en situasjon. Dette skjedde med meg for en god del år tilbake og tankene flyr jo litt tilbake på det iblant. Jeg husker hvor skuffet jeg ble. Og spesiellt tungt var det fordi barna var dratt inn. De skulle være med. 

Egentlig så var svaret på det at han ombestemte seg fordi han ikke ville ha et forhold til meg lenger. Men husker at jeg hadde fått fri fra jobb pga reisen. Og ungene gledet seg. Og kollegaer og sjef mente at han burde vel kunne dra selv om han ikke ønsket forhold lenger. Det var ingen spesiell grunn annet enn at han følte mer for å date en annen dame.

Men kom på å tenke på hvor rart alt det føles. 

 

Anonymkode: 4d7c5...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var bare et eksempel på en situasjon.

Åja, så vi er bare på det teoretiske planet her? Det var bra 😊

Selvfølgelig blir man skuffet i slike situasjoner, det er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, laban skrev:

Åja, så vi er bare på det teoretiske planet her? Det var bra 😊

Selvfølgelig blir man skuffet i slike situasjoner, det er helt naturlig.

Ja jeg husker at jeg lot som om det gikk bra. Men det mest skuffende var at han hadde invitert barna med og de gledet seg. Og dagen før så fortalte han at det ikke ble av. Vi hadde gledet oss i mange uker til det. Noe jeg aldri glemmer helt. 

Anonymkode: 4d7c5...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, laban skrev:

Åja, så vi er bare på det teoretiske planet her? Det var bra 😊

Selvfølgelig blir man skuffet i slike situasjoner, det er helt naturlig.

Er redd for at slike hendelser kan skje igjen. Men dette var bare teoretisk og ikke noe som samsvarer med dagens situasjon.  Men det er nok normalt å føle seg skuffet under den typen omstendighet. Jeg tilga og lot som om det gikk så bra. Jo det gikk bedre enn man skulle tro men det vondeste var å skuffe barna.  

Anonymkode: 4d7c5...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...