Gå til innhold

Jeg føler meg ikke ferdig med bipolaropplevelsen/mani


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært innlagt for mani og depresjon og psykose flere ganger. Er på medisin. Det var helvete å være innlagt for mani første gangen, ble beltelagt. Men jeg greier ikke glemme hvor deilig jeg hadde det før det gikk så langt. Jeg ønsker ikke ta medisin, men får depot og enormt kaos i hodet bare en prøver gå ned i dose. Men jeg VIL bli manisk igjen og kjenne på det. Det er et stort savn. Men å ha blitt satt på antipsykotika har ødelagt ALT. Greier jo ikke gå ned i dose en gang, blitt avhengig. Men sobril hjelper. Samtidig har jeg vært innlagt så mye at jeg vurderer flytte til en annen bydel så jeg havner på et annet sykehus. Vet at jeg høres helt sprengt ut, men jeg vil så gjerne være manisk!

Anonymkode: 1064e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Okei... 

På meg virker det da som om du dyrker det å være syk. De fleste vil bli mest mulig friske, men ikke du tydeligvis, og jeg lurer på hvorfor du ønsker å være syk? 

Hva er det i deg som trigger lysten til å være syk? Er det oppmerksomheten og omsorgen du får når du er innlagt? 

Anonymkode: 29273...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei... 

På meg virker det da som om du dyrker det å være syk. De fleste vil bli mest mulig friske, men ikke du tydeligvis, og jeg lurer på hvorfor du ønsker å være syk? 

Hva er det i deg som trigger lysten til å være syk? Er det oppmerksomheten og omsorgen du får når du er innlagt? 

Anonymkode: 29273...577

Det er den deilige følelsen av mani

Anonymkode: 1064e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er den deilige følelsen av mani

Anonymkode: 1064e...b8f

Men når du vet at mani er potensielt farlig mtp deg selv og andre, så bør du forstå at det ikke er noe å trakte etter. Mani er vel psykose, og jeg trodde bare at ingen ville inn i det frivillig. Hypomani derimot...

Anonymkode: 29273...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når du vet at mani er potensielt farlig mtp deg selv og andre, så bør du forstå at det ikke er noe å trakte etter. Mani er vel psykose, og jeg trodde bare at ingen ville inn i det frivillig. Hypomani derimot...

Anonymkode: 29273...577

Hypomani var jævlig, første dagene av manisk psykose var ubetalelig

Anonymkode: 1064e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...