AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 Skrevet 12. april 2019 Min søster vil så gjerne at jeg skal følge henne til DPSen. Jeg har selv vært pasient der en gang og blir kvalm bare jeg kjører forbi. Har mareritt om psykologen jeg hadde der og opplever et veldig ubehag hvis jeg tilfeldigvis ser han på bussen ol. Tror aldri jeg har vært direkte redd et menneske før men opplevelsene på DPSn var så vonde og skremmende. Bør jeg trekke meg eller bør jeg tørre å gå inn dit? Anonymkode: eafc8...918 0 Siter
Betti 11 Skrevet 12. april 2019 Skrevet 12. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min søster vil så gjerne at jeg skal følge henne til DPSen. Jeg har selv vært pasient der en gang og blir kvalm bare jeg kjører forbi. Har mareritt om psykologen jeg hadde der og opplever et veldig ubehag hvis jeg tilfeldigvis ser han på bussen ol. Tror aldri jeg har vært direkte redd et menneske før men opplevelsene på DPSn var så vonde og skremmende. Bør jeg trekke meg eller bør jeg tørre å gå inn dit? Anonymkode: eafc8...918 En psykolog sa til meg om å bli kvitt angsten, må man akseptere ubehaglige følelser. Om hvor vid du kan gjøre det vet jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.