Gå til innhold

Om man ikke har effekt av vival, er det da bortkastet å forsøke sobril?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler ikke at jeg har særlig effekt av vival, tar 5mg innimellom når det står på som verst, jeg fikk vival siden apotekene var tom for sobril, men jeg vet ikke om det er noe vits å prøve sobril iom at jeg ikke har effekt av vival. Mulig jeg faktis har det, men jeg føler ikke at jeg kjenner noe bedring i uro/tankekjør/angst..

Anonymkode: 5f050...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig har bedre effekt av Sobril enn vival...

En 15 mg Sobril får meg rolig, og jeg sover veldig godt. Vival er for meg mindre effektivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er intet å tape på å prøve. De som leser her jevnlig har observert at det er store individuelle ulikheter når det gjelder effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

5 mg vival er jo veldig lite da. De fleste må nok opp litt i dose for å få effekt.

Anonymkode: b503f...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 mg vival er jo veldig lite da. De fleste må nok opp litt i dose for å få effekt.

Anonymkode: b503f...d3c

Jeg får fin effekt av 2,5 mg.

Anonymkode: 24bdb...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

5 mg vival er jo veldig lite da. De fleste må nok opp litt i dose for å få effekt.

Anonymkode: b503f...d3c

Vival 5 mg er ikke "veldig lite". Det er standarddosen for dette medikamentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...