Gjest Anbr42 Skrevet 13. april 2019 Skrevet 13. april 2019 Jeg gidder ikke mer. Hvorfor kjempe så mye hele tiden? Orker ikke. Vil bare bort fra alle merkelige, dumme, vanskelige følelser. Blir gal av å tenke og gruble så mye hele tiden. Har lyst til å drikke meg dritings og glemme alt for en stund. Gå på fylla et par uker, det frister. Selv om jeg ikke har gjort det siden jeg var ung. Låne ei hytte i påska og bare bli borte en stund. Aleine. Takk for meg så langt. Adios amigos. Tudde-lu. Hadetpåbadet. Morna. Blæh 😝 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 Skrevet 13. april 2019 Skulle ikke du få BET behandling? Anonymkode: 277c5...dcd 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 13. april 2019 Skrevet 13. april 2019 Følelsene forsvinner vel ikke av det 0 Siter
frosken Skrevet 13. april 2019 Skrevet 13. april 2019 7 minutter siden, elina777 skrev: Følelsene forsvinner vel ikke av det BET vil kunne gjøre følelser mindre overveldende. Det ser ut som om mange får det vesentlig bedre som følge av behandlingsformen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.