Gå til innhold

Hvilken farge synes du best om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker selv mest på gult nå kom dagen. 

Eller dere har kanskje mye annet å tenke på eller tenker aldri i farger.

Anonymkode: 8c27b...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Favorittfargen baserer seg på hvor den er plassert. Har ulike favorittfargen på feks klær, undertøy, bil, vegger osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grønt.

Anonymkode: bfcc0...06d

Vanskeligste farge på jord synes jeg. 

Anonymkode: 8c27b...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husker de få dagene jeg var på lukket avdeling i 1980. På morgen møte med alle til stede så jeg at jeg ville strikke et gult skjerf til meg selv. Dette så jeg som en stille protest eller revolt da jeg oppfattet hele " suppedassen" der som totalt selvutslettende. De fleste pasientene var bare kjempehyggelige ikke det ,men etter hva jeg senere hørte nyss om gikk det ikke mye bra med dem senere. Men det var dengang da. Nok et hull i cv for dem det gjaldt. Ordet c.v var vel ikke kommet hit til lands kanskje. 

Men nå  er det snart påskemorgen 2019.😊

Anonymkode: 8c27b...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...