Gå til innhold

Jeg er manisk- Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er manisk og kommer meg ikke til lege før etter påske. er i utlandet så det gjør det ekstra vanskelig. Tok 10 mg sobril ca kl 10 og 10 mg ca kl 17.30. Kan jeg ta 30 mg til kl ca 22 pluss 7,5 mg Zopliclon (Imovane)? Dette kan jeg klare meg med til 2 påskedag.

Anonymkode: 9ed0a...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutter siden, kupton skrev:

Hvis du er manisk, oppsøker du legevakt der du er og får riktig medisin før det er for sent. 

Er langt Nord i Sverige og her er ikke legevakt på mange timers kjøring. Er på besøk hos en venn. Jeg har 10 og 2 mg Cisordinol som jeg har fått for mani tidligere (6 år siden). Men får ikke sove av den medisinen nå. 

Anonymkode: 9ed0a...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er langt Nord i Sverige og her er ikke legevakt på mange timers kjøring. Er på besøk hos en venn. Jeg har 10 og 2 mg Cisordinol som jeg har fått for mani tidligere (6 år siden). Men får ikke sove av den medisinen nå. 

Anonymkode: 9ed0a...3bd

Du er i ferd med å bli alvorlig syk. Hvis det er en ekte venn du besøker, så kjører han deg på legevakta uten å blunke. Det er slikt venner er til for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, kupton skrev:

Hvis du er manisk, oppsøker du legevakt der du er og får riktig medisin før det er for sent. 

For sent for hva mener du?

Anonymkode: 0abcc...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mani stiger raskt til et "Point of no return" der manien har overtatt for fornuften og der tvangsinnleggelse blir eneste mulighet. Det gjelder å medisinere kraftig før en kommer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være skikkelig kjip:

- Det finnes ingen steder i Norden (foruten Svalbard) der det er mange timers kjøring til nærmeste legevakt.

- Du har med deg Cisordinol. Det finnes ingen utskrevne reseptbelagte medisiner som ikke har medfølgende bestemmelse av dose.

Jeg har en meget sterk følelse at dette er en av de mange «hvor mye b-preparater kan jeg få Kupton til å legitimere at jeg tar»-trådene.

Bruk medisinen din som du skal og som legen har anvist.

Beklager. 

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...