Gå til innhold

Ser deg og partneren like pene ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler selv at jeg har komplekser for mitt utseende. Har også en kjæreste som jeg synes er langt mye penere og mer attraktiv enn meg utseendemessig. Synes det er rart at han vil ha meg. Vet at innlegget virker som et fokus på det ytre men det er lett å tenke på dette. 

Hvordan tenker dere om dette med deres partner? Vil du føle ubehag om partneren er mye penere og mer attraktiv enn deg? Vil du føle at det motsatte er ubehagelig? 

Anonymkode: ca5f8...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler selv at jeg har komplekser for mitt utseende. Har også en kjæreste som jeg synes er langt mye penere og mer attraktiv enn meg utseendemessig. Synes det er rart at han vil ha meg. Vet at innlegget virker som et fokus på det ytre men det er lett å tenke på dette. 

Hvordan tenker dere om dette med deres partner? Vil du føle ubehag om partneren er mye penere og mer attraktiv enn deg? Vil du føle at det motsatte er ubehagelig? 

Anonymkode: ca5f8...92f

Kjæresten og jeg er vel i samme liga for å kalle det det. Ingen av oss er fotomodellpene, men vi ser heller ikke ut som noen som er gravd frem fra rennesteinen. Jeg kunne nok ikke hatt en smellvakker fotomodellkjæreste for da ville jeg nok følt meg svært underlegen og følt at han når om helst kunne finne seg en like pen kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Hun er nok penere. Jeg har bekymret meg for mange ting, men ikke akkurat det.

Jeg tror det er helt andre ting som avgjør om vi holder sammen. Det vil jeg tro gjelder deg og kjæresten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Gargamel skrev:

Hun er nok penere. Jeg har bekymret meg for mange ting, men ikke akkurat det.

Jeg tror det er helt andre ting som avgjør om vi holder sammen. Det vil jeg tro gjelder deg og kjæresten også.

Jeg får håpe det. Min kjæreste har utrolig pene trekk og ser penere ut enn meg synes jeg. Det kan gjøre at jeg føler at han skulle hatt noe bedre. Men det er andre ting som bør spille en rolle og. Kjemi, og jeg vet at jeg er en veldig snill og kjærlighetsfull person og at jeg passer godt til han med tanke på mye som ikke har med utseende å gjøre. 

Anonymkode: ca5f8...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at vi passer sammen. Ingen fotomodeller, noen av oss. Aner ikke hvordan jeg hadde tenkt dersom han hadde vært fotomodellpen. Hadde trolig ikke falt for ham i utgangspunktet da 😁

Men jeg synes som regel det er slik at de vi liker gidt, blir vakre.  Og de som ved første øyekast ser veldig pene ut - de blir jo " vanlige" de også når en blir kjent med dem og vant til dem.

Altså: utseendet har lite å si. En blir vakre for hverandre, og det holder i massevis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...